• Anonym (Ylva)

Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

• Svar på tråden Varför köper människor sex?
  • Faile
    Anonym (Och därför) skrev 2024-11-01 22:02:14 följande:
    Så du brukar påstå att sex är ingen rättighet när du diskuterar om sex?

Hur ser du på att Socialdemokraternas kvinnoförbund påstår att det handlar om kvinnors rätt till sin sexualitet när de blir utan orgasm vid sex?
    www.facebook.com/photo.php&set=a.574863959274128

Det är ingen rättighet heller med orgasm vid sex och det är anmärkningsvärt att det kallas rättighet till sin sexualitet, som de har rättighet till det. 
    Oj det var jättelätt att läsa. Man bara följer länken i ditt inlägg så ser man vad det handlar om *tipsar*. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (Sanna)

Att köpa övergrepp ger väl de männen dels en slags maktkänsla, dels tänker de väl att det är rättfärdigat på nåt vis. De har nån förvrängd bild av att alla har rätt att "få" sex, när som helst. De vill kunna göra det snabbt, "smidigt", utan krångel (männens egna ord). De snubbar som har egna fruar och flickvänner vill hemskt gärna passa på att slå och spotta på den köpta kroppen, sånt som de inte kan ("får") göra på sina partners. Det är som att de tror att de genom betalningen är berättigade till allt. 
    Jävligt jävligt vrickat att de då tänker på att ta till våld. 

Riktigt patetiskt är de män som köper sex (uppenbarligen när man läser här i tråden) och på fullaste allvar tror att kvinnorna de betalar inte föraktar dem. Jag hatar män mer och mer. Ni män som skriver här i tråden spär på hatet. 

Även patetiskt med såna män som minsann inte alls vill bruka våld utan vill åt "mys" och "närhet", för att det är så synd om dem som minsann inte får det nån annanstans. Så de betalar för att bli hållna och kramade och även dessa män tror på nåt skruvat sätt att det är ömsesidigt. 

Män som köper sex njuter uppenbarligen av att ligga med kvinnor som inte vill ligga med dem. Det är väl det som är den riktiga anledningen? Oavsett vad man försöker hitta för andra orsaker så kokar det ju ner till det till slut. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kund)

Jag har köpt sex en gång i form av en "nakenmassage" med happy ending. Jag har inga föreställningar om att tjejen inte föraktar mig, men jag gjorde vissa efterforskning innan för att hitta ett ställe där det så mycket som möjligt verkade som att det var frivilligt. Jag gjorde det för att tanken på det tände mig, inte att utnyttja någon, utan att få en timmes beröring och kanske en orgasm, isolerat från allt annat. Sedan jag gjorde det för några år sedan har jag en mer nyanserad bild av att mitt lilla engpngsköp ändå ingår i en större apparat, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte hade det skönt.

• Anonym (Toker)
    Anonym (?) skrev 2024-11-01 20:10:03 följande:
    Jag blir lite nyfiken på om du resonerar såhär när du har sex i allmänhet, alltså att du inte bryr dig om ifall din sexpartner njuter. Du kan alltså tända på att motparten egentligen inte vill? Sjukt konstigt. Men kan ju förklara varför många män (inte alla) är kassa till halvkassa i sängen. De som varit bäst har ju varit de som verkligen gått in för ens njutning, de kommer jag minnas hela livet.
    Hur jag resonerar när jag ska ha sex beror på syftet med tjejen jag ska ha sex med. Jag kan göra det skönt för henne. Eller så skiter jag i det. Eller så vill jag att hon ska känna ovilja och vara rädd. Det är en "turn on" för mig. Köper jag sex så vill jag att de ska vara unga och oerfarna. Det är en konstform att hitta sådana. Men det går.
  • Anonym (?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-11-02 12:49:58 följande:
    Hur jag resonerar när jag ska ha sex beror på syftet med tjejen jag ska ha sex med. Jag kan göra det skönt för henne. Eller så skiter jag i det. Eller så vill jag att hon ska känna ovilja och vara rädd. Det är en "turn on" för mig. Köper jag sex så vill jag att de ska vara unga och oerfarna. Det är en konstform att hitta sådana. Men det går.
    Jaha, du är en sån där man som borde förses med varningsskylt alltså. 
  • Anonym (Toker)
    Anonym (?) skrev 2024-11-02 13:34:51 följande:
    Jaha, du är en sån där man som borde förses med varningsskylt alltså. 
    Finns redan en del sådana varningsskyltar. Men det verkar inte utgöra ett hinder. Träffar tjejer lika enkelt som att gå till brevlådan.
  • Anonym (?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-11-02 14:11:43 följande:
    Finns redan en del sådana varningsskyltar. Men det verkar inte utgöra ett hinder. Träffar tjejer lika enkelt som att gå till brevlådan.
    Ja en viss kategori tjejer har tyvärr en tendens att dras till trubbel. 
  • Baam777

Jag har varit på 7 st thaimassage där jag bor. Min upplevelse är att jag frågar inte utan de gör, men jag säger alltid nej. en tjej tog min hand på hennes rumpa. en annan tjej blev arg för jag inte fick stånd. så jag fick säga att jag var trött efter en veckas arbete. är de tvingade jag vet inte.

• Anonym (J)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-04-01 00:01:19 följande:
    Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

Jag blir trackad av polarna för att jag är oskuld. Jag står inte ut längre så jag sparar pengar för en resa till Köpenhamn så jag kan få det överstökat.
Svar på tråden Varför köper människor sex?