• Anonym (Ylva)

Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

• Svar på tråden Varför köper människor sex?
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-11-04 19:38:18 följande:
    Om kvinnor ogillar att sälja sex så borde det betyda att få kvinnor vill köpa sex. 
    Eh, vad
  • Anonym (Vår)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-04 10:32:12 följande:
    Men, kvinnor som bkir frustrerade av samma anledning köper ändå inte andra kroppar. Så vad är det som gör att män anser sig ha rätten att göra det? 
    Makt gissar jag
  • felicityporter
    Anonym (Vår) skrev 2024-11-04 20:57:32 följande:
    Makt gissar jag
    Bullshit, kvinnor kan alltid alltid ALLTID få sex om de bara vill, oavsett hur fula eller socialt inkompetenta de än är. Kravlöst sex kan vilken tjej som helst få. Detsamma gäller verkligen inte män, det finns män som aldrig får känna närhet och sex om de inte köper det.
  • Anonym (Och därför)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-04-01 00:01:19 följande:

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

Många kvinnor tycker det är helt okej om män får dåliga valmöjligheter när det handlar om sex. 
    Det kan säkert vara en orsak varför olika män köper sex, de tycker väl att kvinnan de köper av får skylla sig själv eller att hon inte förtjänar något bättre 
  • Anonym (Och därför)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-11-07 23:17:05 följande:
    Många kvinnor tycker det är helt okej om män får dåliga valmöjligheter när det handlar om sex. 
    Det kan säkert vara en orsak varför olika män köper sex, de tycker väl att kvinnan de köper av får skylla sig själv eller att hon inte förtjänar något bättre 
    Att dessa män tänker lite liknade som kvinnorna gör fast till deras fördel 
  • Anonym (Xzt)

Tänk dig att du kan betala för det och få ha sex med vem du vill. Det tror jag att anledningen är..

Det och att många kvinnor har listat ut att deras utseende kan ge dom cash money.

Jag prövade för en stund sedan att ragga på en sida där en massa snygga tjejer lade upp en massa bilder. Många av dom var skitdryga och blockade direkt eller rapporterade en för att man sa hej.

Då prövade jag för skojs skull att bara fråga hur mycket som det kostade, och helt plötsligt ville de vara vänliga och träffas och fixa till en dejt. Är det killens fel eller är det då tjejers? 

• Anonym (Bla bla)

Alla möjliga köper och säljer sex. Ibland mer medvetet och ibland mindre medvetet.

Det kan handla om makt, sjukdom, nyfikenhet, okunskap, sorg osv. Allt möjligt. 

Paulo Roberto, där verkade det handla om makt, men vi vet inte säkert. 

Bianca Ingrosso, där handlade det mer om okunskap. Båda sexköpare som erkänt. Helt olika utfall av det. 

Orsaker till köp finns nog lika många som orsaken till varför vissa säljer. 

• Anonym (Ylva)
    Anonym (Bla bla) skrev 2024-11-08 06:47:19 följande:

Alla möjliga köper och säljer sex. Ibland mer medvetet och ibland mindre medvetet.

Det kan handla om makt, sjukdom, nyfikenhet, okunskap, sorg osv. Allt möjligt. 

Paulo Roberto, där verkade det handla om makt, men vi vet inte säkert. 

Bianca Ingrosso, där handlade det mer om okunskap. Båda sexköpare som erkänt. Helt olika utfall av det. 

Orsaker till köp finns nog lika många som orsaken till varför vissa säljer. 

Bianca ingrosso och sexköp? 
  • Anonym (Bla bla)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-08 08:26:32 följande:
    Trodde det var allmänt känt hos alla. Om du har missat det får du googla. Hon erkänner öppet sina sexköp. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-08 08:26:32 följande:
    Vad är det som Bianca har okunskap om och är hennes torskande mindre äckligt?
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-08 10:09:11 följande:
    Nu har det ju varit falsk marknadsföring hos dom som gett tjänsterna. Man har sagt vad behandlingen kan syfta till och att denna behandling ska vara en hjälp för personer med stora problem som inte den vanliga vården hjälpt till med. Sedan vet vi inte om Bianca gjort behandlingen eller om hon fått betalt för att hylla detta. Det är liksom en utmaning med att vara en reklampelare 
  • Anonym (Xzt)
    Anonym (Bla bla) skrev 2024-11-08 08:30:44 följande:
    Trodde det var allmänt känt hos alla. Om du har missat det får du googla. Hon erkänner öppet sina sexköp. 
    Hade ju varit läckert om det stämde.. Hon hade gärna fått komma över hit och börjat köpa utav mig. Men nu är det väl inte hon utan någon man det faktiskt gällde?
  • välbärgad man i mina bästa år
    Anonym (Ylva) skrev 2024-04-01 00:01:19 följande:

Självklart är GRATISSEX ljusår mycket bättre än BETALSEX så jag förstår ärligt talat inte frågan!!???

Med tanke på våra höga skatter så borde den svenska staten erbjuda GRATIS SEXKLINIKER!! Då skulle också våldtäkterna hamna på NOLL!
  • Anonym (AB)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-08 10:09:11 följande:
    Hon visste inte om att det är kriminellt att köpa Yoni-massage. Om det är äckligt vet jag inte... det är väl lite individuellt vad olika personer tycker. Själv tycker jag att både Yoni- och Lingam-massage är något fint.
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (AB) skrev 2024-11-08 10:49:17 följande:
    Hon visste inte om att det är kriminellt att köpa Yoni-massage. Om det är äckligt vet jag inte... det är väl lite individuellt vad olika personer tycker. Själv tycker jag att både Yoni- och Lingam-massage är något fint.
    Stackars torsken Bianca så om inte kunde ana att vi hon gjorde något brottsligt. Undrar vi om Roberto kunnat komma undan med att han inte visste om att det var olagligt.
  • Anonym (AB)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-08 11:45:50 följande:
    Stackars torsken Bianca så om inte kunde ana att vi hon gjorde något brottsligt. Undrar vi om Roberto kunnat komma undan med att han inte visste om att det var olagligt.
    Biancas morbror åkte ju i alla fall fast av polisen och erkände sitt brott när en Thai-massös tagit hand om honom.

Lite roligt att henne mamma sedan gjorde en show som hette "Happy Ending". Skrattande
Svar på tråden Varför köper människor sex?