Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:14:26 följande:
Så då är det fritt fram för alla kvinnor att marknadsföra sig som behandling att ta bort smärta på män o vips så är det inte längre sexköp.
Haha troligt. Det är fortfarande sexköp för båda könen. Att man lägger till nån sån punkt är för att det ska låta bättre o försöka komma undan samhällets blickar.
Det är bara hyckleri inget annat.
Smärtor behandlas hos vanliga vården och inte av heta män som tar 2500 kr.
Fast det är inte det jag pratar om. Här har vi en läkare som utfört analmassage på patienter som haft just smärta. Vem är det som är utsatt här?
Patienten har svinont och någon erbjuder att hjälpa inom vården. Läkaren säger att detta ska funka.
Och du kan prata om vården, men jag är har sökt mig till alternativ medicin i desperation. Typ healing och allt möjligt när inte annat inom den vanliga vården har funkat.
Har varken fått yonimassage eller blivit masserad i analen, men om personen som utför olika saker, trycker på olika punkter och säger att den vill massera min tunga för att där kan nackbesvären sitta?. Du ser ändå inte att det är en skillnad på motiv på detta och att aktivt gå på en bordell eller att be om en happy ending?
Borden läkarens patienter som fått analmassage bli dömda för sexköp när dom gått till vårdcentralen pga smärta och blivit masserade i ändtarmen?