• Anonym (Ylva)

Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

• Svar på tråden Varför köper människor sex?
  • Anonym (Nätet)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-08 23:56:58 följande:
    Ja då dyker Paolo Roberto och Niklas Wahlgren upp bla. Vill du påstå att de egentligen var bokade på yonimassage och själva blev överraskade att de helt plötsligt knullade en prostituerad i en sunkig lägenhet på en madrass på golvet? 
    Medvetet omtolkning av inlägg för att provocera = besvaras ej
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-08 23:45:13 följande:
    Det har ju stått i tidningarna om folk som blivit dömda efter thaimassage med en runk som avslutning så vad är skillnaden?
    Själva marknadsföringen. att det ska finnas en punkt som tar bort den här smärtan och kan ge personen ett fungerande liv. 
  • Anonym (Anonym2)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-08 23:56:58 följande:
    Ja då dyker Paolo Roberto och Niklas Wahlgren upp bla. Vill du påstå att de egentligen var bokade på yonimassage och själva blev överraskade att de helt plötsligt knullade en prostituerad i en sunkig lägenhet på en madrass på golvet? 
    Paolo Roberto besökte en prostituerad så han visste vad han gjorde. Men Niklas Wahlgren gick till en thailändsk massage salong så massösen där var nog barken mer eller mindre prostituerad än mannen som Bianca gick till. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-09 00:03:08 följande:
    Paolo Roberto besökte en prostituerad så han visste vad han gjorde. Men Niklas Wahlgren gick till en thailändsk massage salong så massösen där var nog barken mer eller mindre prostituerad än mannen som Bianca gick till. 
    Ja tänk vad förvånad han måste ha blivit ...
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:58:58 följande:
    Såklart. Om jag säger så här då. Kvinnor kan ha oerhört svårt att få orgasm. Jag känner till ett flertal som aldrig kommit genom onani. Det är alltså inte helt konstigt att en kvinna går på tantrisk massage för att "lära" sig om sin sexualitet. Råkar hon få orgasm så är det så.
    Om hon däremot går tillbaka och betalar för att återigen få orgasm och sex av en annan person så har intentionen ändrats och då är det sexköp och inget annat. 
    Samma med en man. 

Så det är en gråzon pga intentionen. Oavsett kön.

Igen, nämn en svensk man som blivit uthängd pga yonimassage, för jag kan inte komma på någon. Bara män som gått till prostituerade med intentionen att betala för att knulla. 
  • Anonym (Nätet)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-09 00:02:02 följande:
    Själva marknadsföringen. att det ska finnas en punkt som tar bort den här smärtan och kan ge personen ett fungerande liv. 
    Så då är det fritt fram för alla kvinnor att marknadsföra sig som behandling att ta bort smärta på män o vips så är det inte längre sexköp. 

Haha troligt. Det är fortfarande sexköp för båda könen. Att man lägger till nån sån punkt är för att det ska låta bättre o försöka komma undan samhällets blickar. 

Det är bara hyckleri inget annat. 

Smärtor behandlas hos vanliga vården och inte av heta män som tar 2500 kr. 
  • Anonym (Nej)

Och hela diskussionen är egentligen urlöjlig. Betalar man för en prostituerad ( vi vet alla vad det är ) så är man en sexköpare. Oavsett kön. Men det är mest män som gör det, det vet vi också. Om det är för att de hatar kvinnor eller bara är ett svagt kön låter jag vara osagt. 

• Anonym (Nätet)

Marknadsföringen är medveten så att kvinnor ska undkomma brott. Så enkelt är det. 

Smart av kvinnor. Skylla på män men njuta av sexuella upplevelser själva. 

Smutsigt om något må jag säga. 

• Anonym (Nätet)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-09 00:15:52 följande:

Och hela diskussionen är egentligen urlöjlig. Betalar man för en prostituerad ( vi vet alla vad det är ) så är man en sexköpare. Oavsett kön. Men det är mest män som gör det, det vet vi också. Om det är för att de hatar kvinnor eller bara är ett svagt kön låter jag vara osagt. 

Även där så kommer kvinnor undan. De åker tex till Gambia o köper sällskap av män. 

Men då försöker man också ändra hela storyn som att hon gjorde ju bara killen en tjänst. Det var inte sexköp det var bara sällskap, det fanns inge maktobalans osv. 

Oavsett vad så försöker kvinnor ändra det till att det ska vara finare eller annan agenda när dem gör det. 

Smutsigt. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:21:30 följande:
    Även där så kommer kvinnor undan. De åker tex till Gambia o köper sällskap av män. 

Men då försöker man också ändra hela storyn som att hon gjorde ju bara killen en tjänst. Det var inte sexköp det var bara sällskap, det fanns inge maktobalans osv. 

Oavsett vad så försöker kvinnor ändra det till att det ska vara finare eller annan agenda när dem gör det. 

Smutsigt. 
    Kvinnorna i Gambia är en annan sak. De tycker själva att det handlar om kärlek eller nåt, men är rena sexköp egentligen. Där är det maskerat till något annat, det håller jag med om. 
    Men på det stora hela, så är ren prostitution fortfarande en annan bransch och en där män tyvärr är de största konsumenterna. Där människor säljs av andra människor och kvinnor och barn säljs som rena sexslavar i många fall.
  • Anonym (Nätet)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-09 00:25:55 följande:
    Kvinnorna i Gambia är en annan sak. De tycker själva att det handlar om kärlek eller nåt, men är rena sexköp egentligen. Där är det maskerat till något annat, det håller jag med om. 
    Men på det stora hela, så är ren prostitution fortfarande en annan bransch och en där män tyvärr är de största konsumenterna. Där människor säljs av andra människor och kvinnor och barn säljs som rena sexslavar i många fall.
    Låter som du också försöker släta över till kvinnornas fördel. 

"Ja gambia men nää det är ju inte så farligt egentligen. Titta på männen." Visst det är fler män men det gör ju inte kvinnornas sexköp mer rätt eller finare för det. 

Sexköp som sexköp. 

Massagesalonger i sverige är på samma sätt ett överslätande och försök till maskering. Bara det att folk inte ser det och har sina skygglappar på. 

Det är något hos människor som tar emot att döma kvinnor lika hårt som män. Kanske för de verkar mer fina o oskyldiga. 

Hyckleri stort. 
  • Anonym (Hmm)

(Nätet) lämna tråden. Det är hyckleri på stor nivå här inne. 
    De vet inte ens det själva men de kommer försvara kvinnors sexköp medvetet eller omedvetet. Deras trovärdighet försvinner och fortsätt döma allt sexköp o stå på dig för männen som far illa också. 

• Anonym (M)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:16:47 följande:

Marknadsföringen är medveten så att kvinnor ska undkomma brott. Så enkelt är det. 

Smart av kvinnor. Skylla på män men njuta av sexuella upplevelser själva. 

Smutsigt om något må jag säga. 

Är det ett utbrett fenomen bland kvinnor att köpa yonimassage? Plus att dessa kvinnor ligger bakom marknadsföringen och är dessutom samma kvinnor som dömer mäns sexköp?
  • Anonym (M)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:52:33 följande:
    På män heter det happy ending eller på fint språk lingam massage. Sök på det. 
    Nej lingam massage och happy ending är INTE samma sak.
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:14:26 följande:
    Så då är det fritt fram för alla kvinnor att marknadsföra sig som behandling att ta bort smärta på män o vips så är det inte längre sexköp. 

Haha troligt. Det är fortfarande sexköp för båda könen. Att man lägger till nån sån punkt är för att det ska låta bättre o försöka komma undan samhällets blickar. 

Det är bara hyckleri inget annat. 

Smärtor behandlas hos vanliga vården och inte av heta män som tar 2500 kr. 

Fast det är inte det jag pratar om. Här har vi en läkare som utfört analmassage på patienter som haft just smärta. Vem är det som är utsatt här? 

Patienten har svinont och någon erbjuder att hjälpa inom vården. Läkaren säger att detta ska funka. 

Och du kan prata om vården, men jag är har sökt mig till alternativ medicin i desperation. Typ healing och allt möjligt när inte annat inom den vanliga vården har funkat.

Har varken fått yonimassage eller blivit masserad i analen, men om personen som utför olika saker, trycker på olika punkter och säger att den vill massera min tunga för att där kan nackbesvären sitta?. Du ser ändå inte att det är en skillnad på motiv på detta och att aktivt gå på en bordell eller att be om en happy ending? 

Borden läkarens patienter som fått analmassage bli dömda för sexköp när dom gått till vårdcentralen pga smärta och blivit masserade i ändtarmen? 

• ClumsySmurf
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-09 00:12:43 följande:
    Ja tänk vad förvånad han måste ha blivit ...
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:58:58 följande:
    Såklart. Om jag säger så här då. Kvinnor kan ha oerhört svårt att få orgasm. Jag känner till ett flertal som aldrig kommit genom onani. Det är alltså inte helt konstigt att en kvinna går på tantrisk massage för att "lära" sig om sin sexualitet. Råkar hon få orgasm så är det så.
    Om hon däremot går tillbaka och betalar för att återigen få orgasm och sex av en annan person så har intentionen ändrats och då är det sexköp och inget annat. 
    Samma med en man. 

Så det är en gråzon pga intentionen. Oavsett kön.

Igen, nämn en svensk man som blivit uthängd pga yonimassage, för jag kan inte komma på någon. Bara män som gått till prostituerade med intentionen att betala för att knulla. 
    "Igen, nämn en svensk man som blivit uthängd pga yonimassage, för jag kan inte komma på någon."

yonimassage fittmassage.
    nämn en svensk man som har en fitta, för jag kan inte komma på någon.
    En man kan betala för att få en fittmassage men eftersom sexuell tjänst kan inte utföras kan man bli uthängd som jubelidiot.
    Det finns ingen gråzon pga intentionen.
  • Anonym (Jodå)

Det är enorm skillnad på hur man tolkar intim massage för olika kön. Ta in dessa ord och fundera hur du tänker kring dessa själv?

Fittmassage och kukmassage. Egentligen exakt samma sak, men av någon anledning tycker man spontant att kukmassage låter värre.

Svar på tråden Varför köper människor sex?