Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Varför köper människor sex?

Anonym (Toker) skrev 2024-10-31 09:01:40 följande:
    Det är klart det är trevligt att ha sex? Vem bryr sig vad tjejen tycker, hon får pengar och är nöjd.

Behöver inte innebära att personen som köper har svårt att få tjejer. Det kan ju handla om att det är trevligt att knulla en ung tjej utan att behöva lägga en massa tid på att snacka, dejta osv.

Tror inte att Paulo Roberto köpte sex för att han har svårt att få tjejer. Mest att det var ett billigt, enkelt och bekymmersfritt knull. I vart fall var det nog planen.
    Jag blir lite nyfiken på om du resonerar såhär när du har sex i allmänhet, alltså att du inte bryr dig om ifall din sexpartner njuter. Du kan alltså tända på att motparten egentligen inte vill? Sjukt konstigt. Men kan ju förklara varför många män (inte alla) är kassa till halvkassa i sängen. De som varit bäst har ju varit de som verkligen gått in för ens njutning, de kommer jag minnas hela livet.
  • Anonym (?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-11-02 12:49:58 följande:
    Hur jag resonerar när jag ska ha sex beror på syftet med tjejen jag ska ha sex med. Jag kan göra det skönt för henne. Eller så skiter jag i det. Eller så vill jag att hon ska känna ovilja och vara rädd. Det är en "turn on" för mig. Köper jag sex så vill jag att de ska vara unga och oerfarna. Det är en konstform att hitta sådana. Men det går.
    Jaha, du är en sån där man som borde förses med varningsskylt alltså. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Toker) skrev 2024-11-02 14:11:43 följande:
    Finns redan en del sådana varningsskyltar. Men det verkar inte utgöra ett hinder. Träffar tjejer lika enkelt som att gå till brevlådan.
    Ja en viss kategori tjejer har tyvärr en tendens att dras till trubbel. 
Svar på tråden Varför köper människor sex?