• Anonym (Ylva)

Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

• Svar på tråden Varför köper människor sex?
  • Anonym (Och därför)
    Anonym (?) skrev 2024-11-01 20:10:03 följande:
    Jag blir lite nyfiken på om du resonerar såhär när du har sex i allmänhet, alltså att du inte bryr dig om ifall din sexpartner njuter. Du kan alltså tända på att motparten egentligen inte vill? Sjukt konstigt. Men kan ju förklara varför många män (inte alla) är kassa till halvkassa i sängen. De som varit bäst har ju varit de som verkligen gått in för ens njutning, de kommer jag minnas hela livet.
    Det är intressant att det är nu tillåtet att ifrågasätta vad någon tänder på. 
    Det är väl orelevant om det handlar om en olaglig gärning? 
  • Anonym (Och därför)
    Jag blir lite nyfiken på om du resonerar såhär när du har sex i allmänhet, alltså att du inte bryr dig om ifall din sexpartner njuter. Du kan alltså tända på att motparten egentligen inte vill? Sjukt konstigt. Men kan ju förklara varför många män (inte alla) är kassa till halvkassa i sängen. De som varit bäst har ju varit de som verkligen gått in för ens njutning, de kommer jag minnas hela livet.
    Om man hade ifrågasatt vad en kvinna tänder på så hade många snackat om att mannen vill vara berättigad till sex och att mannen vill att kvinnan ska ha sex utan attraktion. 
  • Anonym (Och därför)
    Sex handlar mycket om att gynna sig själv. 
    Att män oftare får njutning vid sex beror mer på att det är lättare som kvinna att få en man att komma. 
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-11-01 20:28:55 följande:
    Det är tillåtet att köpa slidmassage 
    Men vi diskuterar inte slidmassage nu utan massage. Går jag till en vanlig massör får jag massage på ryggen, axlar, huvud, nacke och mer vanliga platser på kroppen. 
  • Anonym (Och därför)
    För kvinnor existerar inte något motsvarande för förtidig utlösning, impotens, sexuell oerfarenhet. 
    Det är ändå mannen som penetrerar kvinnan. 
  • Anonym (Och därför)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-01 20:32:35 följande:
    Men vi diskuterar inte slidmassage nu utan massage. Går jag till en vanlig massör får jag massage på ryggen, axlar, huvud, nacke och mer vanliga platser på kroppen. 
    Det räknas tydligen som massage.
    www.ottar.se/njutningens-klasskontrakt/
  • Anonym (Och därför)

Många män som köper sex har ett förhållande redan. 
    Det kan även handla om att man vill ha sex på något sätt man inte får i förhållandet med kvinnan. 
    Eller att kvinnan i ett förhållande inte vill ha sex

• Anonym (Och därför)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-01 20:47:56 följande:
    Räknas till sexköp idag. 
    Inte blivit någon dom eller åtal efter att någon kvinna köpt slidmassage 
  • Anonym (Och därför)
    Många män skulle inte köpa sex även om kvinnan som sålde skulle må bra av att sälja sex.
    De vill inte ha sex med en "hora och definitivt inte behöva betala för att ha sex med en" hora" 
Svar på tråden Varför köper människor sex?