-
Ja precis! Tänkte skriva något liknande.Anonym (?) skrev 2024-11-01 20:10:03 följande:Jag blir lite nyfiken på om du resonerar såhär när du har sex i allmänhet, alltså att du inte bryr dig om ifall din sexpartner njuter. Du kan alltså tända på att motparten egentligen inte vill? Sjukt konstigt. Men kan ju förklara varför många män (inte alla) är kassa till halvkassa i sängen. De som varit bäst har ju varit de som verkligen gått in för ens njutning, de kommer jag minnas hela livet.
-
Att köpa övergrepp ger väl de männen dels en slags maktkänsla, dels tänker de väl att det är rättfärdigat på nåt vis. De har nån förvrängd bild av att alla har rätt att "få" sex, när som helst. De vill kunna göra det snabbt, "smidigt", utan krångel (männens egna ord). De snubbar som har egna fruar och flickvänner vill hemskt gärna passa på att slå och spotta på den köpta kroppen, sånt som de inte kan ("får") göra på sina partners. Det är som att de tror att de genom betalningen är berättigade till allt.
Jävligt jävligt vrickat att de då tänker på att ta till våld.
Riktigt patetiskt är de män som köper sex (uppenbarligen när man läser här i tråden) och på fullaste allvar tror att kvinnorna de betalar inte föraktar dem. Jag hatar män mer och mer. Ni män som skriver här i tråden spär på hatet.
Även patetiskt med såna män som minsann inte alls vill bruka våld utan vill åt "mys" och "närhet", för att det är så synd om dem som minsann inte får det nån annanstans. Så de betalar för att bli hållna och kramade och även dessa män tror på nåt skruvat sätt att det är ömsesidigt.
Män som köper sex njuter uppenbarligen av att ligga med kvinnor som inte vill ligga med dem. Det är väl det som är den riktiga anledningen? Oavsett vad man försöker hitta för andra orsaker så kokar det ju ner till det till slut. -
Men, kvinnor som bkir frustrerade av samma anledning köper ändå inte andra kroppar. Så vad är det som gör att män anser sig ha rätten att göra det?Anonym (Hmm) skrev 2024-11-03 18:22:17 följande:Det är exakt det som gör att män blir frustrerade och tar till genvägar. Man orkar inte längre göra jobbet för ett kanske kanske.. nähä ännu ett nej.
-
Ok. Men det jag undrar är som jag skrev ovan: Varför köper inte ofrivilligt sexlösa kvinnor andras kroppar?Anonym (Toker) skrev 2024-11-04 10:41:13 följande:Det är svårt att köpa varaktig trofasthet och kärlek.
Ett vanligt knull är enkelt att köpa.