• Anonym (Bumbi)

Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!

Japp, det som är till för diabetiker. 

• Svar på tråden Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!
  • Anonym (Bumbi)
    Anonym (Emil) skrev 2024-02-06 20:56:39 följande:

Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.

Kanske dags att köpa aktier inom läkemedelsindustrin.

Nu spetsar du till det. Så har jag inte skrivit. Men ja, absolut köp aktier. Kolla kursen på Eli Lilly senaste året tex. Jag köpte själv när jag tagit detta några månader och insåg vilken revolutionerande grej det var. 
  • Anonym (Bumbi)
    Anonym (Ej-bantningsmedel) skrev 2024-02-06 21:06:20 följande:

Träna, motionera och ät rätt om ni behöver gå ner i vikt

Läs min intervju länge upp. Den handlar om dig och mig. 
  • Anonym (Ej-bantningsmedel)
    Anonym (Bumbi) skrev 2024-02-06 21:08:42 följande:
    Läs min intervju länge upp. Den handlar om dig och mig. 
    Och diabetesmedicin är inte bantningsmedel, och det handlar om dig och diabetessjuka!
  • Anonym (Biet)

Vad har du haft för biverkningar?

är du kvinna eller man?

• Anonym (C)

Fy fan för sådana som dig. Hur kul är det att det varit sopslut på Ozempic i omgångar för att jävla pajasläkare skriver ut detta till en icke-diabetiker. Det finns ju för fan annat för er som print ska köra läkemedel för att gå ner i vikt. Novo Nordisk som är tillverkare tjänar dessutom grova pengar på bl a export till Asien. Istället för att tillgodose Sverige. Samma med långtidsverkande insulinet Tresiba. Sopslut och inget datum för när det är tillbaks. 

• Anonym (Bumbi)
    Anonym (Biet) skrev 2024-02-06 21:55:27 följande:

Vad har du haft för biverkningar?

är du kvinna eller man?

Kvinna. Typ inga. Lite illamående i början. Mer trög i magen. I övrigt mått fantastiskt. 
  • Anonym (Bumbi)
    Rasmus17 skrev 2024-02-06 22:06:32 följande:

Fungerar skiten?

Funkar som inget du provat nånsin. Helt otroligt effektivt. 
  • Anonym (Bumbi)
    Anonym (C) skrev 2024-02-06 22:04:05 följande:

Fy fan för sådana som dig. Hur kul är det att det varit sopslut på Ozempic i omgångar för att jävla pajasläkare skriver ut detta till en icke-diabetiker. Det finns ju för fan annat för er som print ska köra läkemedel för att gå ner i vikt. Novo Nordisk som är tillverkare tjänar dessutom grova pengar på bl a export till Asien. Istället för att tillgodose Sverige. Samma med långtidsverkande insulinet Tresiba. Sopslut och inget datum för när det är tillbaks. 

Diabetes typ 2 är också en livsstilssjukdom. Men som jag skrivit innan om ett par år är det skilda läkemedel och gnäller tar slut. 
  • Anonym (Ej-bantningsmedel)
    Anonym (Bumbi) skrev 2024-02-06 22:15:13 följande:
    Diabetes typ 2 är också en livsstilssjukdom. Men som jag skrivit innan om ett par år är det skilda läkemedel och gnäller tar slut. 
    Men just nu är det de med diabetes typ 2 som inte får sina ordinerade doser för att folk lyxbantar på deras medicin. Jag skiter fullständigt i vad som händer om några år! För det händer nu!
Svar på tråden Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!