Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!
Japp, det som är till för diabetiker.
Japp, det som är till för diabetiker.
Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.
Kanske dags att köpa aktier inom läkemedelsindustrin.
Träna, motionera och ät rätt om ni behöver gå ner i vikt
Vad har du haft för biverkningar?
är du kvinna eller man?
Fy fan för sådana som dig. Hur kul är det att det varit sopslut på Ozempic i omgångar för att jävla pajasläkare skriver ut detta till en icke-diabetiker. Det finns ju för fan annat för er som print ska köra läkemedel för att gå ner i vikt. Novo Nordisk som är tillverkare tjänar dessutom grova pengar på bl a export till Asien. Istället för att tillgodose Sverige. Samma med långtidsverkande insulinet Tresiba. Sopslut och inget datum för när det är tillbaks.
Fungerar skiten?
Vad har du haft för biverkningar?
är du kvinna eller man?
Fungerar skiten?
Fy fan för sådana som dig. Hur kul är det att det varit sopslut på Ozempic i omgångar för att jävla pajasläkare skriver ut detta till en icke-diabetiker. Det finns ju för fan annat för er som print ska köra läkemedel för att gå ner i vikt. Novo Nordisk som är tillverkare tjänar dessutom grova pengar på bl a export till Asien. Istället för att tillgodose Sverige. Samma med långtidsverkande insulinet Tresiba. Sopslut och inget datum för när det är tillbaks.