• Anonym (Bumbi)

Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!

Japp, det som är till för diabetiker. 

• Svar på tråden Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!
  • Anonym (Jo)
    Anonym (M) skrev 2024-02-06 20:16:29 följande:
    Nej, ts har inte rätt överhuvudtaget. H*n får gärna tro det. 

Och den läkaren är ab den värsta sorten och snarare ökänd. 
    Men svarar fortfarande inte vad du grundar din "kunskap" på. Ska vi få något svar eller?
  • Anonym (M)

Ts: Nu används även ozempic av de med typ 1 för att hålla blodsockret på en bra nivå. Det innebär inte att det skulle vara samma som insulin. 

Du lider överhuvudtaget inte av fetma och borde istället lägga pengarna på träningskort och att köpa bra mat. Du behöver inte ens ozepmic. Låt vi som faktiskt behöver det för att leva att ha det ifred. 

• Anonym (M)

Det finns redan bra fungerade läkemedel som är för fetma/onsitas. Ozempic är INTE en av dessa och kommer ALDRIG att bli! 

• Anonym (Ej-bantningsmedel)

Tack vare såna som dig kan inte diabetiker få sin ordinerade dos och får höga blodvärden.

Hoppas verkligen att läkemedelsverket stoppar detta, så att endast speciella läkare endast kan skriva ut dessa!

• Anonym (Jo)
    Anonym (M) skrev 2024-02-06 20:21:03 följande:

Det finns redan bra fungerade läkemedel som är för fetma/onsitas. Ozempic är INTE en av dessa och kommer ALDRIG att bli! 

Men ange en källa vad du baserar det på! Är det så svårt att fatta.
  • Anonym (Emil)

Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.

Kanske dags att köpa aktier inom läkemedelsindustrin.

Anonym (Emil) skrev 2024-02-06 20:56:39 följande:

Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.

Tyvärr fungerar det bara ett tag, sen hjälper det inte. Men efter någon månad så fungerar det igen.

Träna, motionera och ät rätt om ni behöver gå ner i vikt

• Anonym (Jo)
    Anonym (Emil) skrev 2024-02-06 20:56:39 följande:

Bolaget bakom har just gjort ett förvärv värt 174 miljarder, så det hade nog varit en bra idé. För några år sedan.
Svar på tråden Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!