Jag har tagit det nya bantningsmedlet i ett år och nu nått min målvikt. Ask me anything!
Japp, det som är till för diabetiker.
Japp, det som är till för diabetiker.
Ts: Nu används även ozempic av de med typ 1 för att hålla blodsockret på en bra nivå. Det innebär inte att det skulle vara samma som insulin.
Du lider överhuvudtaget inte av fetma och borde istället lägga pengarna på träningskort och att köpa bra mat. Du behöver inte ens ozepmic. Låt vi som faktiskt behöver det för att leva att ha det ifred.
Det finns redan bra fungerade läkemedel som är för fetma/onsitas. Ozempic är INTE en av dessa och kommer ALDRIG att bli!
Tack vare såna som dig kan inte diabetiker få sin ordinerade dos och får höga blodvärden.
Hoppas verkligen att läkemedelsverket stoppar detta, så att endast speciella läkare endast kan skriva ut dessa!
Det finns redan bra fungerade läkemedel som är för fetma/onsitas. Ozempic är INTE en av dessa och kommer ALDRIG att bli!
Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.
Kanske dags att köpa aktier inom läkemedelsindustrin.
Så om jag förstår TS rätt så kommer miljoner med människor bara i Sverige att äta endera formen av Omipec resten av sitt liv om bara några år...hmm.
Träna, motionera och ät rätt om ni behöver gå ner i vikt