BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Jag ammar henne fortfarande 1-2 ggr per dygn och funderar på om det strular till det lite? det gör ju också att jag inte vågar boosta med bisolvon, d-vitamin eller andra saker. Har istället tänkt försöka bli mer hälsosam frOm nu och sen dra ned på amningen till en gång per dag. Funkar inte det så får jag trappa Ned till varannan dag kanske för att sedan sluta helt om ett par månader.
hur är det för dig? Eller för er andra som läser i tråden.
Jag ammar henne fortfarande 1-2 ggr per dygn och funderar på om det strular till det lite? det gör ju också att jag inte vågar boosta med bisolvon, d-vitamin eller andra saker. Har istället tänkt försöka bli mer hälsosam frOm nu och sen dra ned på amningen till en gång per dag. Funkar inte det så får jag trappa Ned till varannan dag kanske för att sedan sluta helt om ett par månader.
För oss gick det på första försöket med nr1. På 8:e försöket med nr2, dock räknar vi sen x (utomkved) då vi börja försöka igen direkt men de sa typ att jag ej skulle försöka på minst 4 månader men ja vi gjorde de o tur va väl de.
nu med nummer 3 så är vi på försök nummer fem.
två år emellan nummer 1 och 2. Sen nu hoppas vi iallafall kanske att få 3 år mellan 2 o 3 om vi hinner innan december..
Jag blir så besviken på min kropp och ledsen varje gång mensen kommer för vi vill så gärna ha ett barn detta året.
Vet inte om min kropp fungerar sämre pga endast en äggstock eller pga endometriosen..
äter ni något speciellt i kosttillskott?
vet många skriver bidrottninggelé o rosenrot men jag vet inte om ja vågar prova sånt ..
För oss gick det på första försöket med nr1. På 8:e försöket med nr2, dock räknar vi sen x (utomkved) då vi börja försöka igen direkt men de sa typ att jag ej skulle försöka på minst 4 månader men ja vi gjorde de o tur va väl de.
två år emellan nummer 1 och 2. Sen nu hoppas vi iallafall kanske att få 3 år mellan 2 o 3 om vi hinner innan december..
Jag blir så besviken på min kropp och ledsen varje gång mensen kommer för vi vill så gärna ha ett barn detta året.
Vet inte om min kropp fungerar sämre pga endast en äggstock eller pga endometriosen..
vet många skriver bidrottninggelé o rosenrot men jag vet inte om ja vågar prova sånt ..
Jag känner mig lite lurad av min kropp. Blev gravid på första försöket med både barn 1 och barn 2. Nu är det visserligen andra försöket bara men ändå. Man hinner ju tänka så mycket.
Skyller på min man dock för exakt när jag kände att ägglossningen skedde så var han ute just den kvällen av alla kvällar?. och vi hann inte få till det inom 12 timmar, från jag fick ÄL värken, vilket vi gjort med de andra två och som jag tror är mitt fönster för att bli gravid hehe. Även om dom säger upp till 24 timmar så tror jag det är kortare. men men. Jag tog också ut min spiral 20/12 och fick ÄL+ 24/12 så vi hann inte med en ordentlig cykel för smep metoden och bidrottninggelen hann nog inte verka.
Denna månad blir det smep metoden 100% med början CD8, jag började med bidrottninggelen på min mens första dag och kommer ta LH tester varje dag. Min man får avboka ALLT när jag får ÄL (haha). Ska även börja ta folsyra men den har inte kommit än. Nu jävlar kör vi haha!
känner mig deppig och hoppar in här. har aldrig varit gravid så vet inte ens om det kommer gå..
har regelbunden cykel på 25-26 dagar, känner alltid av tydlig äl och får pos på äl-tester men hinner inte ens testa på bim dagen för mensen hinner alltid före.
BIM-lista februari 2024
1/2 nellys, andra barnet, femte försöket
1/2 hejkoala, trejde barnet, femte försöket
2/2 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket
hoppar in här jag med, fick mensen idag är ledsen. Har alltid blivit gravid på första försöket . Får se kanske det blir oktober bebis, vilket jag hoppas på
BIM-lista februari 2024
1/2 nellys, andra barnet, femte försöket
1/2 hejkoala, trejde barnet, femte försöket
2/2 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket
Någon som provat bisolvonmetoden?