BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Någon som provat bisolvonmetoden?
Någon som provat bisolvonmetoden?
Okej håller tummarna för att detta kan funka för oss!
ja jag tror inte man behöver köra från cd1, känns för länge och vill inte utsätta kroppen för onödigt så jag kör med några dagar , tänker 2 dagar innan.
kul o se om någon av oss blir gravid av denna metod ????🏼
Okej håller tummarna för att detta kan funka för oss!
ja jag tror inte man behöver köra från cd1, känns för länge och vill inte utsätta kroppen för onödigt så jag kör med några dagar , tänker 2 dagar innan.
kul o se om någon av oss blir gravid av denna metod ????🏼
Vilket dag börjar ni ta äl-tester?
min cykel är 24 dagar och enligt cb ska jag börja dag 6.. dvs idag. Men ?vet? min äl sker mellan dag 9-16 , eller egentligen vet jag inte det men det är då jag fått maximal fertilitet de senaste månaderna. Tänker jag kan ju inte ha äl innan dag 9 för det visar ju varje månad annat med testerna..
hur gör ni ? När börjar ni testa?
min cykel är 24 dagar och enligt cb ska jag börja dag 6.. dvs idag. Men ?vet? min äl sker mellan dag 9-16 , eller egentligen vet jag inte det men det är då jag fått maximal fertilitet de senaste månaderna. Tänker jag kan ju inte ha äl innan dag 9 för det visar ju varje månad annat med testerna..
Börjar cirka dag 9-10, min ägglossning är någonstans mellan dag 14-19.
men jag använder test som kostar typ 3kr/ st så då kan man slösa lite mer än med digitala.
men om du inte testat innan kanske du behöver börja tidigt för att inte missa. Men om dina cykler är lika varandra i längd kan du dra ner på antalet dagar till nästa gång 😊
Någon som kör smep-metoden? Fattar att man ska köra varannan dag från cd8 till pos ältes, då kör man tre dagar på raken, sen paus en dag men sen då? Är på cd8 idag och brukar få äl runt cd17
Någon som kör smep-metoden? Fattar att man ska köra varannan dag från cd8 till pos ältes, då kör man tre dagar på raken, sen paus en dag men sen då? Är på cd8 idag och brukar få äl runt cd17