BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
CD 11 för mig idag. Började äl-testa på dag 9 enligt clearblues sida (rosa test). neg imorse men testade en gång till på eftermiddagen och till min förvåning fick jag utslag och positivt idag cd 11.. tidigt då jag brukar få utslag dag 12 men oftast 13?
vi har kört på varannan dag sedan cd 8 och bestämde oss nu att mysa 3-4 dagar i rad för säkerhets skull.
Jag har varit rädd för att äl-tester och sex på planerad tid ska ge minskad lust men min sambo är överförtjust och är just nu den som påminner mig om att testa och vill helst köra på flera gånger om dagen, hans engagemang får i sin tur mig att hålla glöden uppe.
Men, är det dumt att ha sex flera gånger per dag nu under äl-dagen eller ska man hålla sig till bara en gång/dag?
hoppas på ett lyckat försök denna månaden, vi är iallafall riktigt taggade nu när det blev utslag lite tidigare.
implantations eventuellt igår. Äl+12 idag
Vad tror ni om detta?
Ser tyvärr inget, men kan också bero på bildens kvalite.
Ser tyvärr inget, men kan också bero på bildens kvalite.
Oj inser att jsg skickat i fel grupp. Skulle vara för januari 2024 . Det kanske var ett tecken 🤪
Oj inser att jsg skickat i fel grupp. Skulle vara för januari 2024 . Det kanske var ett tecken 🤪
CD 11 för mig idag. Började äl-testa på dag 9 enligt clearblues sida (rosa test). neg imorse men testade en gång till på eftermiddagen och till min förvåning fick jag utslag och positivt idag cd 11.. tidigt då jag brukar få utslag dag 12 men oftast 13?
vi har kört på varannan dag sedan cd 8 och bestämde oss nu att mysa 3-4 dagar i rad för säkerhets skull.
Jag har varit rädd för att äl-tester och sex på planerad tid ska ge minskad lust men min sambo är överförtjust och är just nu den som påminner mig om att testa och vill helst köra på flera gånger om dagen, hans engagemang får i sin tur mig att hålla glöden uppe.
Men, är det dumt att ha sex flera gånger per dag nu under äl-dagen eller ska man hålla sig till bara en gång/dag?
hoppas på ett lyckat försök denna månaden, vi är iallafall riktigt taggade nu när det blev utslag lite tidigare.
Det rekommenderas väl att ha sex ofta på ÄL men spermiernas kvalitet kan vara sämre om man har för ofta - likaså om man har för sällan. Men eftersom du fått bekräftad ÄL hade jag kört på!
Hur ofta har ni sex? Vi kör varannan dag fram till mensen. Gjort så med tidigare graviditeter. blev gravid första försöket med dom andra barnen (4barn) men är på andra försöket med nr 5.
Fått uvi nu.
måste nog till läkaren imorgon.
någon som vet hur urinvägsinfektion påverkar fertilitet?
är de kört denna månaden pga uvi?
Fått uvi nu.
måste nog till läkaren imorgon.
någon som vet hur urinvägsinfektion påverkar fertilitet?
är de kört denna månaden pga uvi?