BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Vilket dag börjar ni ta äl-tester?
min cykel är 24 dagar och enligt cb ska jag börja dag 6.. dvs idag. Men ?vet? min äl sker mellan dag 9-16 , eller egentligen vet jag inte det men det är då jag fått maximal fertilitet de senaste månaderna. Tänker jag kan ju inte ha äl innan dag 9 för det visar ju varje månad annat med testerna..
hur gör ni ? När börjar ni testa?
Skriver in mig fått min mens. Inte riktigt bestämt om vi ska försöka denna månaden eller ta en paus. Tar så mycket på psyket detta 😬 kommer nog inte kunna låta bli att inte försöka, men kanske inte som tidigare månader.
Har försökt ett år sedan mitt senaste missfall 1 januari 2023..
Så funderar på att ta en paus och söka hjälp :(
Skrev 9 -10 försöket, är antagligen mer , men tappat räkningen.
Håller tummarna för februari iaf. :)
Fick min mens (💔) idag så hoppar över till denna tråd.
Har testat bisolvonmetoden i tre månader och det har inte hänt något. Tagit från CD1 till pos ÄL-test 1 tablett 3 ggr om dagen.
Börjar ta ÄL-test typ CD 9 alt 10 beroende på hur mitt sekret ser ut :)
Vi testade SMEP förra cykeln men det gick ändå inte. Kändes lite stressigt att få ihop det så vi kommer nog köra på varannan dag hädanefter som förr.
Känns som man testat det mesta nu? nu vill vi ha lite tur också :)
Fick min mens (💔) idag så hoppar över till denna tråd.
Har testat bisolvonmetoden i tre månader och det har inte hänt något. Tagit från CD1 till pos ÄL-test 1 tablett 3 ggr om dagen.
Börjar ta ÄL-test typ CD 9 alt 10 beroende på hur mitt sekret ser ut :)
Vi testade SMEP förra cykeln men det gick ändå inte. Kändes lite stressigt att få ihop det så vi kommer nog köra på varannan dag hädanefter som förr.
Känns som man testat det mesta nu? nu vill vi ha lite tur också :)
Hej!
är det bara du eller har din partner även tagit Bisolvon?
Hej!
är det bara du eller har din partner även tagit Bisolvon?
Endast jag. Ser inte på ett teoretiskt plan varför det skulle hjälpa att mannen tar det? :)
Endast jag. Ser inte på ett teoretiskt plan varför det skulle hjälpa att mannen tar det? :)
Någon som provat bisolvonmetoden?
Min mens kom idag :( så jag lägger in mig här.
har ätit bidtorrninggele två cykler från CD1-ÄL, men Det verkar inte göra något skillnad för mig Även kört med extranumret D-vitamin. Min man har börjat med diverse tillskott också (Zink, multivitaminer, Omega3 etc etc) och jag hoppade på det också för en vecka sedan.
vi ska på fertilitetsutredning den här cykeln, så får vi se om det är någon orsak till problemen eller inte. Jag hoppas nästan på att det ska vara något ?fel?, så att man kan få hjälp ???? . det här är så frustrerande
Blir tokig.
tagit ägglossningstest.
enligt cb digitalt är det 0 (låg fertilitet)
Även tagit graviditetskollens test o fick detta (gröna)
känns aldrig som mina tester blir 100% bra.