BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Men tror det är supersvårt att generalisera. Det beror ju på vilka test man använder, hur utspädd urinen är och kan säkert skilja vid vilken nivå av lh som ägget släpps och hur snabbt lh går ut i urinen.
Har också haft ägglosusning på första dagen av positivt på lh men det var när jag bara tog morgontest. Och har märkt att jag får först på dagen och sen närmare peak får jag starkt på morgonen också.
Hoppas in här jag med efter mensens ankomst häromdagen.
Börjar denna månad tempa, annars inga ändringar i försöken. Ska dock försöka engagera sambon lite mer i detta. Han är såklart med på att vi försöker, men känner ingen stress och att det inte gör något om det blir bebis om 9 månader eller 3 år typ. Jag däremot är betydligt mer hängiven i detta efter att ha längtat i så så så många år och äntligen fått med honom på tåget haha.
Hoppas på många plus när februari kommer!
Hoppar in i denna tråden efter att precis haft mens. Inne på 6r försöket nu och det börjar ta ordentligt på psyket ☹️ även om det inte är så jättelång tid så har jag en massa katastroftankar om att något är fel, kommer aldrig kunna ge min sambo barn osv.
På måndag har jag bokat tid för en HSSG undersökning (äggledarspolning), detta för att kunna tillåta mig själv att slappna av lite. Vill kunna känna att jag gjort allt jag kunnat och bara låta det ha sin gång sen. Hoppas att jag under besöket kan få bekräftat att äggstockarna ser okej ut och att jag faktiskt har ägglossning. Får positiva test varje månad men har förstått att det inte är en garanti för att jag faktiskt släpper ägg. Tempa vill jag inte göra för jag kommer att bli manisk.
Besöket kostar 4500kr men ger det mig lite svar och ro så är det värt varenda krona!
heej, tänkte fråga här..
det är första gången jag kör äl test så här? hur hade ni tolkat bilden nedan?
heej, tänkte fråga här..
det är första gången jag kör äl test så här? hur hade ni tolkat bilden nedan?
//