BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Tack!
körde bisolvon-metoden denna månaden och det verkade fungera för oss 🙏🏼
Nu tänker jag springa och köpa bisolvon om det inte tar sig denna gången för oss. haha! Sedan tror jag vi testat allt.
Vad har du/ni försökt med sedan?
Tog både du och mannen bisolvon?
Nu tänker jag springa och köpa bisolvon om det inte tar sig denna gången för oss. haha! Sedan tror jag vi testat allt.
Vad har du/ni försökt med sedan?
Tog både du och mannen bisolvon?
Jag åt från mensens sista dag, 1 tablett, sen ökade jag till 2 tabletter 3 dagar innan äl, sen dagen innan äl 3 tabletter och åt 3 tabletter tills 2 dagar efter ägglossning!
om detta hjälpte vet jag ju inte 100% men ja va första gången vi provat.
provat smep 3 gånger tidigare, tempade första 2 gångerna men gav upp för de gav mig inget faktiskt sen nu då sista gången Bisolvon o de funkade på första försöket vi provade!
eller just det! Tog 15 ml Bisolvon förresten på morgonen på äl sen 2 tabletter middag o kväll
håller Tummarna för dig ????
Jag har haft blinkande gubbe på CB lila i 3 dagar, o igår blev det en fast glad gubbe. Äntligen! 😍 Men, hittade två rosa test så jag så testade med det några timmar senare igår och även idag och fick rund ring. Kan jag lita på det lila testet?
Tempen sjönk lite extra idag, 35.95 så får väl se om och när den ökar. Tänkte mest om någon råkat ut för samma?
Torsdagens test vs dagens test till höger. Tycker att det till höger ändå är såpass tydligt att digitala borde visat 2-3 veckor men eftersom det bara visade 1-2 veckor tänker jag att det inte är ngt bra tecken.
Ursäkta stressen och spammandet, har en historik av många tidiga missfall :/
Torsdagens test vs dagens test till höger. Tycker att det till höger ändå är såpass tydligt att digitala borde visat 2-3 veckor men eftersom det bara visade 1-2 veckor tänker jag att det inte är ngt bra tecken.
Ursäkta stressen och spammandet, har en historik av många tidiga missfall :/
Jag åt från mensens sista dag, 1 tablett, sen ökade jag till 2 tabletter 3 dagar innan äl, sen dagen innan äl 3 tabletter och åt 3 tabletter tills 2 dagar efter ägglossning!
provat smep 3 gånger tidigare, tempade första 2 gångerna men gav upp för de gav mig inget faktiskt sen nu då sista gången Bisolvon o de funkade på första försöket vi provade!
eller just det! Tog 15 ml Bisolvon förresten på morgonen på äl sen 2 tabletter middag o kväll
Fancyr: äl är den dagen min app sa ägglossning, så dagen efter positivt äl test. fick ökning på tisdagen och sen ägglossning antagligen onsdagen :)
lycka Till tjejer ????