• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Juliab
    Hejkoala skrev 2024-01-26 15:41:17 följande:

Tack! 

körde bisolvon-metoden denna månaden och det verkade fungera för oss 🙏🏼

Nu tänker jag springa och köpa bisolvon om det inte tar sig denna gången för oss. haha! Sedan tror jag vi testat allt. 
    Vad har du/ni försökt med sedan? 

Tog både du och mannen bisolvon? 

• Juliab
    Juliab skrev 2024-01-27 11:21:27 följande:

Nu tänker jag springa och köpa bisolvon om det inte tar sig denna gången för oss. haha! Sedan tror jag vi testat allt. 
    Vad har du/ni försökt med sedan? 

Tog både du och mannen bisolvon? 

Skulle skriva "Vad har du/ni försökt med innan" . inte sedan 🧐
  • Hejkoala
    Juliab skrev 2024-01-27 11:41:56 följande:
    Skulle skriva "Vad har du/ni försökt med innan" . inte sedan 🧐

Jag åt från mensens sista dag, 1 tablett, sen ökade jag till 2 tabletter 3 dagar innan äl, sen dagen innan äl 3 tabletter och åt 3 tabletter tills 2 dagar efter ägglossning! 

om detta hjälpte vet jag ju inte 100% men ja va första gången vi provat.

provat smep 3 gånger tidigare, tempade första 2 gångerna men gav upp för de gav mig inget faktiskt sen nu då sista gången Bisolvon o de funkade på första försöket vi provade!

eller just det! Tog 15 ml Bisolvon förresten på morgonen på äl sen 2 tabletter middag o kväll  

håller Tummarna för dig ????

• Anonym (Sara)

Vad tänker ni, ökar testerna för dåligt? :( De översta är från idag, de understa är från i onsdags respektive torsdag (det med ett streck, cb early, är från onsdagen).

Fick bara ?1-2 veckor? på digitala från cb idag, blev förvånad att det inte stod 2-3 veckor. Vet inte exakt när jag hade ÄL men hade oskyddat för 2,5 veckor sen..
  • Anonym (Smultrondröm)

Jag har haft blinkande gubbe på CB lila i 3 dagar, o igår blev det en fast glad gubbe. Äntligen! 😍 Men, hittade två rosa test så jag så testade med det några timmar senare igår och även idag och fick rund ring. Kan jag lita på det lila testet?

Tempen sjönk lite extra idag, 35.95 så får väl se om och när den ökar. Tänkte mest om någon råkat ut för samma?

• Anonym (Sara)

Torsdagens test vs dagens test till höger. Tycker att det till höger ändå är såpass tydligt att digitala borde visat 2-3 veckor men eftersom det bara visade 1-2 veckor tänker jag att det inte är ngt bra tecken.

Ursäkta stressen och spammandet, har en historik av många tidiga missfall :/

• fancyr
    Anonym (Sara) skrev 2024-01-27 12:50:31 följande:

Torsdagens test vs dagens test till höger. Tycker att det till höger ändå är såpass tydligt att digitala borde visat 2-3 veckor men eftersom det bara visade 1-2 veckor tänker jag att det inte är ngt bra tecken.

Ursäkta stressen och spammandet, har en historik av många tidiga missfall :/

Jsg tycker det ser ut som en bra ökning. Hcg ökar ju bara var 2-3 dag.
  • fancyr
    Hejkoala skrev 2024-01-27 12:15:48 följande:

Jag åt från mensens sista dag, 1 tablett, sen ökade jag till 2 tabletter 3 dagar innan äl, sen dagen innan äl 3 tabletter och åt 3 tabletter tills 2 dagar efter ägglossning! 

provat smep 3 gånger tidigare, tempade första 2 gångerna men gav upp för de gav mig inget faktiskt sen nu då sista gången Bisolvon o de funkade på första försöket vi provade!

eller just det! Tog 15 ml Bisolvon förresten på morgonen på äl sen 2 tabletter middag o kväll  

Jag har oxå tänkt prova bisolvon denna månad. Jag har en fråga dock, äl dagen, var det när du fått positivt LH test eller dagen efter? 
  • Juliab
    Hejkoala skrev 2024-01-27 12:15:48 följande:

Tack! 
    jag får testa nästa vända. Har inga stora förhoppningar den här månaden dessvärre. 
  • Hejkoala

Fancyr: äl är den dagen min app sa ägglossning, så dagen efter positivt äl test. fick ökning på tisdagen och sen ägglossning antagligen onsdagen :) 

lycka Till tjejer ????

Svar på tråden BIM februari 2024