BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
min menscykeln brukar vara rätt lång, så blir lite förvånad?ska nog fortsätta testa. kan det stiga Igen? Är det vanligt?
min menscykeln brukar vara rätt lång, så blir lite förvånad?ska nog fortsätta testa. kan det stiga Igen? Är det vanligt?
Vet inte 🤷 Jah använder samma app och test, någon gång har jag fått 0.8 och sen dröjt tre dagar innan riktigt peak på 1.3-1.5.
Tycker dock att ditt på 0.7 borde lästs in som ett högre värde, ser ju ut som strecken är lika starka åtminstone.
Håller tummarna att du haft ägglossning 🤞 har du haft några andra symtom?
Vet inte 🤷 Jah använder samma app och test, någon gång har jag fått 0.8 och sen dröjt tre dagar innan riktigt peak på 1.3-1.5.
Tycker dock att ditt på 0.7 borde lästs in som ett högre värde, ser ju ut som strecken är lika starka åtminstone.
Håller tummarna att du haft ägglossning 🤞 har du haft några andra symtom?
heej, tänkte fråga här..
det är första gången jag kör äl test så här? hur hade ni tolkat bilden nedan?
Det blev inget sex mer efter dom där tre dagarna i sträck, så har väl inte helt hållt oss till smep-metoden. Men hoppas det ska räcka ändå! Jag funderar på att bara släppa testandet ett tag och prova någon månad utan stress och press (om det ens är möjligt?). Är ju fortfarande normalt att det tar tid, och jag har haft en fruktansvärt stressig höst och inte mått så bra, vilket jag hoppas är på väg att vända nu. Men man vill ju så gärna... Har köpt testa tidigt test nu iaf så ska väl ta ett test i helgen tror jag. Nästa cykel får bli hets-fri haha.
Gångerna innan måste vara mycket viktigare att få till än den efter ägglossning. Hoppas det blir ett plus 😊
Frågan är hur mycket man kan sluta med utan att bli stressad över att man inte har koll istället 😅
Jag har många gånger tänkt som dig att vi bara ska ha en månad där vi inte tänker så mycket på det, vi har inte lyckats med den än. Men ska inte tempa denna gången i alla fall, det skapar mest stress.
Det blev inget sex mer efter dom där tre dagarna i sträck, så har väl inte helt hållt oss till smep-metoden. Men hoppas det ska räcka ändå! Jag funderar på att bara släppa testandet ett tag och prova någon månad utan stress och press (om det ens är möjligt?). Är ju fortfarande normalt att det tar tid, och jag har haft en fruktansvärt stressig höst och inte mått så bra, vilket jag hoppas är på väg att vända nu. Men man vill ju så gärna... Har köpt testa tidigt test nu iaf så ska väl ta ett test i helgen tror jag. Nästa cykel får bli hets-fri haha.
Nellys: (vet ej hur man "taggar" ett inlägg som du gör med mitt..?) Nej har inte testat mer, BIM är på måndag, om jag räknat rätt. Så är bara på bim-4. Vågar inte ta det digitala ännu. Det har 99 % säkerhet först från bim-2. Men jag har varit gravid 5 gånger i mitt liv och känner mig redan gravid, men är rädd att få texten "Inte gravid". Börjar nog hellre blöda först. Haft missfall förr.