• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Lussebullen88

Fast jag är i fel tråd ser jag haha, ska ju vara bim januari. Skrev där med, vet inte varför jag är här med Blir kanske här om nån dag om jag börjar blöda. Då blir det försök 4.

• Juliab

Jag har råkat trycka på ?sluta prenumerera? på notiserna här. Är det någon som vet hur man får tillbaka notiser? 

• nellys
    Lussebullen88 skrev 2024-01-25 11:00:50 följande:

Nellys: (vet ej hur man "taggar" ett inlägg som du gör med mitt..?) Nej har inte testat mer, BIM är på måndag, om jag räknat rätt. Så är bara på bim-4. Vågar inte ta det digitala ännu. Det har 99 % säkerhet först från bim-2. Men jag har varit gravid 5 gånger i mitt liv och känner mig redan gravid, men är rädd att få texten "Inte gravid". Börjar nog hellre blöda först. Haft missfall förr.

Åh okej! Håller tummarna för dig❤️ 
  • Anga

ÄL+ 23/1, dipp i tempen 24/1 och höjd temp 25/1 = bekräftad ÄL 24/1. Nu är det bara den läääängsta väntan till BIM. Hoppas tiden går fort. skulle vilja vara en person som orkar vänta till BIM innan test, men känner jag mig rätt kommer jag börja som senast ÄL+9 Tyst
    När börjar det klia i fingrarna för er? 

• Hejkoala

Ser ni det jag ser? Äl+9/10, varit HELT blankt i 2 dagar.  hoppas inte detta är något spökstreck. 
    Snälla lilla du, stanna kvar nu! 
  • Hejkoala
    Hejkoala skrev 2024-01-26 06:39:45 följande:
    Ser ni det jag ser? Äl+9/10, varit HELT blankt i 2 dagar.  hoppas inte detta är något spökstreck. 
    Snälla lilla du, stanna kvar nu! 

Va tvungen att ta ett digitalt. 
    Men känns ändå falskt positivt vågar inte tro på detta. 

Stanna stanna kvar 

• Anonym (Syskonsförsök)

Fick min mens så hoppar in här istället.
    Försöker skaffa bebis nummer 2, har en son som är 6 år.
    Detta blir vårt andra försök, ÄL runt 9-10:e feb ☺️

• Juliab
    Hejkoala skrev 2024-01-26 06:46:02 följande:

Stanna stanna kvar 

Härligt!! Håller tummarna!! 
  • pippi12345
    Hejkoala skrev 2024-01-26 06:46:02 följande:

Stanna stanna kvar 

Det är klart att det inte är negativt 🙈 varför skulle det vara falskt positivt på två tester? Stort grattis 😊
  • Hejkoala
    pippi12345 skrev 2024-01-26 09:12:32 följande:
    Det är klart att det inte är negativt 🙈 varför skulle det vara falskt positivt på två tester? Stort grattis 😊
    För jag haft 2 utomkved o då ligger det inte rätt så blir ?falsk gravidiet?. får kolla i v5 om de ligger rätt. Är 50/50 varje gång så därför är jag rädd! Men hoppas så att det är ett äkta positivt test 🙏🏼
Svar på tråden BIM februari 2024