BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Äl+7 idag?. 🥱 kan tiden gå nå segare än vad det gör nu?. jag har redan hunnit frågat mig själv fem gånger idag om det är för tidigt att testa än 🙈 men det vet jag ju att det är så förstår inte varför jag ens tänker tanken?
Tappen hög, lite mjuk i ?kratern?, mycket flytningar? lite skillnad mot tidigare cykler. tidigare fått mens på dag 10-12 så egentligen borde det vara bim-3 eller -5 idag. Men att det kan visa positivt på bim -5 kanske är för dom som har 14 dagar lutealfas 🤷?♀️
Va tvungen att ta ett digitalt.
Men känns ändå falskt positivt vågar inte tro på detta.
Stanna stanna kvar
@pippi kan inte citera. Tror att de som tar bim-5 är när man har 14 dgr lutealfas.
Men om det är svårt att låta bli finns ju billiga tidiga stickor typ babyplan eller easy at home. Så gör det inte så mycket om man testar någon dag för tidigt 😊
Stanna stanna kvar
Tack!
körde bisolvon-metoden denna månaden och det verkade fungera för oss 🙏🏼
Stanna stanna kvar
okej. Så då är bim-5 egentligen äl+9 om man har en lutealfas på 14dgr. Så ganska ovärt att testa före äl+9 då :)
@pippi kan inte citera. Tror att de som tar bim-5 är när man har 14 dgr lutealfas.
Men om det är svårt att låta bli finns ju billiga tidiga stickor typ babyplan eller easy at home. Så gör det inte så mycket om man testar någon dag för tidigt
okej. Så då är bim-5 egentligen äl+9 om man har en lutealfas på 14dgr. Så ganska ovärt att testa före äl+9 då :)
Stort grattis Hejkoala ❤️❤️❤️