Inlägg från: Anonym (Smultrondröm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smultrondröm)

BIM februari 2024

Jag har haft blinkande gubbe på CB lila i 3 dagar, o igår blev det en fast glad gubbe. Äntligen! 😍 Men, hittade två rosa test så jag så testade med det några timmar senare igår och även idag och fick rund ring. Kan jag lita på det lila testet?

Tempen sjönk lite extra idag, 35.95 så får väl se om och när den ökar. Tänkte mest om någon råkat ut för samma?

• Anonym (Smultrondröm)
    Lusse88 skrev 2024-02-15 22:30:28 följande:

Har inte varit inne här på över en vecka pga långdragen mens Vi är på försök nr 4 nu i februari. Jag började med rosenrot denna gång första mensdagen, blev en mycket längre mens än annars, den är fortfarande igång lite grann, kommer lite brunt/rött fortfarande. Är på dag 11 nu med mens. Aaaldrig haft så lång mens. Vad fan..? Bör jag sluta med rosenrot? Trodde det skulle boosta fertiliteten och göra ägglossningen tydligare, men nu känns det tvärtom. Vill ha igång ägglossningen snart. Inte normalt att blöda i 11 dagar för mig. Max 7 dagar i vanliga fall. Denna cykel blir vårt fjärde försök. Men fasen vad det känns långdraget denna cykel. Vad fasen händer med min kropp? Nån som har erfarenhet av rosenrot? Bör jag sluta ta tabletterna?

Testade av samma anledning som dig, och kan säga att rosenrot förstörde min cykel totalt. Hade läst så gott om rosenrot tidigare, läste ändå på.

Började äta vid mensens första dag, hade mens 6 dagar (brukar ha 4), men efter 2 dagar började jag blöda igen ordentligt och fick ont. Blödde ca 5 dagar till men slutade med rosenrot då jag misstänkte att det var den och smärtan o blödningen slutade 1 dag efter det.

Fick 40+ dagars cykler efter rosenrot o cyklerna är kaos ännu. Hade 29-33 dagar innan. Hoppas verkligen du slipper oturen jag hade med rosenrot 😊
Svar på tråden BIM februari 2024