BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Blir tokig.
tagit ägglossningstest.
enligt cb digitalt är det 0 (låg fertilitet)
Även tagit graviditetskollens test o fick detta (gröna)
känns aldrig som mina tester blir 100% bra.
Hej. Är på försök 3 med äl-test. Inte tagit sig ännu trots vi prickar äl. Nu fick jag blinkande gubbe på ClearBlue idag och vi fick till det ikväll. Fortsätter testa imorgon :) Antar att bim blir i februari. Hur räknar ni ut bim?
Snälla snälla, låt det bli den här månaden!! Nu har längtan efter ett syskon funnits i över ett år, nu måste det gå!
Ni som skrivit om bidrottning-gelé, hur reagerar ni på den? Jag tror nämligen jag är allergisk men har inte hört något om att man kan vara det.
Blir tokig.
tagit ägglossningstest.
enligt cb digitalt är det 0 (låg fertilitet)
Även tagit graviditetskollens test o fick detta (gröna)
känns aldrig som mina tester blir 100% bra.
Har fått bekräftad b-vitamin brist. Så har fått avrådan att försöka bli gravid. Då vi ska undersöka vad detta beror på. Då jag redan äter tillskott men ändå har för lågt värde :( får se om jag håller mig helt borta från sex 🤭
Är iaf glad och hoppas detta är orsaken att jag inte blivit gravid/missfalls orsaker. Så det ordnar upp sig under tiden. Men lite sorgsen att de antagligen kommer dröja ett tag till innan jag blir gravid igen 🤰
Håller tummarna för er. 🤩
Lägger till mig i listan. Preliminärt datum för bim, uppdaterar efter bekräftad äl 😊 Lycka till allihopa ❤️
cb rosa säger hög fertilitet, cb lila hög fertilitet
och de andra nära..
men tycker ändå att de lila borde väl med visa maximal fertilitet men ja vi får väl räkna detta som ägglossning snart. Tänker jag tar ett test vid lunch med för att se..
(de lila blinkar men går ej att fota blinkande)
Fick fast gubbe idag på ClearBlue, och vi hade sex nyss. Blir sex ikväll med innan läggdags Hoppas verkligen det blir tredje gången gillt.
Fick fast gubbe idag på ClearBlue, och vi hade sex nyss. Blir sex ikväll med innan läggdags Hoppas verkligen det blir tredje gången gillt.