Inlägg från: Anonym01082121 |Visa alla inlägg
  • Anonym01082121

BIM februari 2024

Skriver in mig fått min mens. Inte riktigt bestämt om vi ska försöka denna månaden eller ta en paus. Tar så mycket på psyket detta 😬 kommer nog inte kunna låta bli att inte försöka, men kanske inte som tidigare månader. 
    Har försökt ett år sedan mitt senaste missfall 1 januari 2023.. 
    Så funderar på att ta en paus och söka hjälp :(

Skrev 9 -10 försöket, är antagligen mer , men tappat räkningen.
    Håller tummarna för februari iaf. :)

1/2 nellys, andra barnet, femte försöket
    1/2 hejkoala, trejde barnet, femte försöket
    2/2 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket
    3/2 Anga, tredje barnet andra försöket 
    3/2 Sopp, 1:a, 5e försöket
    4/2 Madicken2023, tredje barnet, fjärde försöket
    4/2 Anonym01082121, 2:a barnet, ca försök 9-10
    5/2 Nimet123 , 5e barnet , andra försöket
    10/2 Anonimato, Rainbow Baby, tredje försöket
  • Anonym01082121
    Hejkoala skrev 2024-01-09 12:23:27 följande:

Någon som provat bisolvonmetoden?

Nej kommer dock ta bisolvon denna gång. Dock inte av den orsaken utan fått torrhosta 😅. Får se om det gör något.

Annars ska jag ta bidrottninggele och tänka på annat.
    Äta mer efter aniflamtroisk kost och max dricka en kopp kaffe varannan dag. Kaffet är svårast 😅
    Rosenrot äter jag redan,
     Vet dock om jag ska fortsätta , den fick min mens att bli regelbunden , så vågar heller inte sluta :( känns inte bra att ta för mycket. Annars äter jag multivitamin och omega 3 tänker att det alltid är bra 🙏
  • Anonym01082121
    Anonym01082121 skrev 2024-01-12 13:18:29 följande:
    Nej kommer dock ta bisolvon denna gång. Dock inte av den orsaken utan fått torrhosta 😅. Får se om det gör något.

Annars ska jag ta bidrottninggele och tänka på annat.
    Äta mer efter aniflamtroisk kost och max dricka en kopp kaffe varannan dag. Kaffet är svårast 😅
    Rosenrot äter jag redan,
     Vet dock om jag ska fortsätta , den fick min mens att bli regelbunden , så vågar heller inte sluta :( känns inte bra att ta för mycket. Annars äter jag multivitamin och omega 3 tänker att det alltid är bra 🙏
    Jag som sa att vi kanske skulle ta en paus 😅. Men ja det är första tanken när mensen kommer. Sen kommer alla tankar av längtan till ett syskon. Har alltid önskat tätt mellan barnen. Och min dotter är drygt 2 år så vill inte att det ska dröja för länge :( eftersom det redan tagit mer än ett år av försök ..
  • Anonym01082121
    Anonym (Anonym 8) skrev 2024-01-15 10:30:10 följande:
    //

Blir tokig. 

tagit ägglossningstest. 

enligt cb digitalt är det 0 (låg fertilitet) 
    Även tagit graviditetskollens test o fick detta (gröna) 

känns aldrig som mina tester blir 100% bra. 

Brukar vara samma för mig. Får alltid komplettera med gravidtetskollens egna. Dock har jag upplevelse att om man börjar testa försent med cb så har den svårt att registrera stegringen (av egen erfarenhet känns det så) så då kan den visa noll och nästa dag visa fast gubbe. Så lite lurigt. Men ser ut som om ägget kommer släppas snart. :)
  • Anonym01082121

Har fått bekräftad b-vitamin brist. Så har fått avrådan att försöka bli gravid. Då vi ska undersöka vad detta beror på. Då jag redan äter tillskott men ändå har för lågt värde :( får se om jag håller mig helt borta från sex 🤭

Är iaf glad och hoppas detta är orsaken att jag inte blivit gravid/missfalls orsaker.  Så det ordnar upp sig under tiden. Men lite sorgsen att de antagligen kommer dröja ett tag till innan jag blir gravid igen 🤰
    Håller tummarna för er. 🤩

Svar på tråden BIM februari 2024