• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (Frrr) skrev 2023-10-22 21:41:19 följande:
    Varför är du aggressiv och nedlåtande mot mig om du ändå håller med? Ja, du försöker tysta mig med diverse tillmälen. Du kallar mig för "foliehatt" och "rabiat feminist" TROTS att du höll med mig om uttalandet. Nu kallar du mig för "offerkofta"

Märkligt.
    Ja på med offerkoftan bara Drömmer

Vilken del av..... precis som du kan ifrågasätta andras inlägg så kan även andra ifrågasätta dina var det du inte förstod?
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 21:52:47 följande:

Vilken del av..... precis som du kan ifrågasätta andras inlägg så kan även andra ifrågasätta dina var det du inte förstod?
    Frrr har knappast offerkoftan på sig. Det är ju du som kommer med påhopp och försöker köra någon misslyckad översittarattityd.
  • Anonym (Frrr)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 21:52:47 följande:

Precis vad är det du ifrågasätter med det jag sagt? Du håller ju med mig till och med.
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-22 22:01:01 följande:
    Frrr har knappast offerkoftan på sig. Det är ju du som kommer med påhopp och försöker köra någon misslyckad översittarattityd.
    Du menar att ifrågasätta vad hon baserar sitt påstående om kvinnohat på är detsamma som ett påhopp?

Ja man börjar ju förstå varför vissa känner sig ständigt påhoppade. De verkar ju ha väldigt lätt för at dra på sig offerkoftan och känna sig kränkta så fort deras påstående ifrågasätts, men själva kan de såklart ifrågasätta andra lite som de villDrömmer
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (Frrr) skrev 2023-10-22 22:04:46 följande:
    Precis vad är det du ifrågasätter med det jag sagt? Du håller ju med mig till och med.
    Om du inte fattar den enkla meningen själv så tror jag ingen kommer kunna förklara den för dig, du är helt enkelt inte mogen nog för det.
  • Anonym (AA)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 22:05:07 följande:
    Du menar att ifrågasätta vad hon baserar sitt påstående om kvinnohat på är detsamma som ett påhopp?

Ja man börjar ju förstå varför vissa känner sig ständigt påhoppade. De verkar ju ha väldigt lätt för at dra på sig offerkoftan och känna sig kränkta så fort deras påstående ifrågasätts, men själva kan de såklart ifrågasätta andra lite som de villDrömmer
    All heder åt dig som orkar. Det är såhär varenda diskussion till slut hamnar. Sakta men säkert drar dessa skribenter ner nivån till under sandlådenivå. De själva får aldrig ifrågasättas men att anklaga andra går utmärkt. FL har blivit fruktansvärt trist och förutsägbart och att diskutera här numera är helt meningslöst.  
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 22:05:07 följande:

Nej, jag menar dina ordval som offerkofta, rabiata feminister, kvinnohaaaaaat och nedlåtande meningar som "du är helt enkelt inte mogen nog för det.
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-22 22:29:33 följande:
    Nej, jag menar dina ordval som offerkofta, rabiata feminister, kvinnohaaaaaat och nedlåtande meningar som "du är helt enkelt inte mogen nog för det.
    Ja för det är ju såklart bara andras ordval som räknas eller hur?

Kom tillbaka när du är mogen nog att tönka objektivt.
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (märkligt) skrev 2023-10-22 22:32:25 följande:
    Ja för det är ju såklart bara andras ordval som räknas eller hur?

Kom tillbaka när du är mogen nog att tönka objektivt.
    Självklart är allas ordval viktiga, men nu pratade jag om hur DU framstår i diskussionen med Frrr, och jag ser att du fortsätter i samma ton mot mig. Jag är inte mogen att tänka objektivt för att jag har svårt för dina ordval, enligt dig.
  • Anonym (märkligt)
    Anonym (AA) skrev 2023-10-22 22:22:54 följande:
    All heder åt dig som orkar. Det är såhär varenda diskussion till slut hamnar. Sakta men säkert drar dessa skribenter ner nivån till under sandlådenivå. De själva får aldrig ifrågasättas men att anklaga andra går utmärkt. FL har blivit fruktansvärt trist och förutsägbart och att diskutera här numera är helt meningslöst.  
    Ja, minst sagt tröttsamt och sen sitter DE och gnäller om hur taskig andra beter sig i trådar Drömmer

Verkar inte finnas någon övre gräns för dubbelmoral och hyckleri.
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?