• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (V) skrev 2023-10-13 22:42:45 följande:
    Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

Tror att folk tröttnar när samma person startar tråd efter tråd.
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:49:20 följande:
    Jag startar kanske en varannan vecka och folk vet garanterat inte att det är jag. Helt olika ämnen och alltid anonym. du har fel. 
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (V) skrev 2023-10-13 22:54:30 följande:
    Jag startar kanske en varannan vecka och folk vet garanterat inte att det är jag. Helt olika ämnen och alltid anonym. du har fel. 
    Är övertygad om att jag inte har fel. De som skriver många trådar känns igen, forumet är litet.
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:57:19 följande:
    Är övertygad om att jag inte har fel. De som skriver många trådar känns igen, forumet är litet.

Många är relativt, en varannan vecka om olika saker är inte jättemånga med så pass många medlemmar här. 

• Anonym (Tröttnar)

Ja du får ju tycka vad du vill. Det var mitt svar på din tråd i alla fall. Att folk tröttnar. Tror inte alls på dina teorier.

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:49:20 följande:

Sen undrar jag varför du anser att det är ok att vara elak för att man starta många trådar. Det är inga trolltrådar utan saker jag vill diskutera med folk. Vad ska folk tröttna på det för och bli elaka? 
    nä men jag mobbade min kollega för att jag tröttna på henne. 

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:03:54 följande:

Ja du får ju tycka vad du vill. Det var mitt svar på din tråd i alla fall. Att folk tröttnar. Tror inte alls på dina teorier.

Antagligen för att du är en av dessa elakingar. Det märks. 

• Anonym (Tröttnar)
    Anonym (V) skrev 2023-10-13 23:05:47 följande:

Antagligen för att du är en av dessa elakingar. Det märks. 

Du kanske ska fråga dig själv vem som är elak här? Jag har svarat på din fråga men får skit tillbaka. Om det är så du brukar vara, så är det kanske inte så konstigt om du får problem på forum.
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (V) skrev 2023-10-13 23:05:11 följande:

Sen undrar jag varför du anser att det är ok att vara elak för att man starta många trådar. Det är inga trolltrådar utan saker jag vill diskutera med folk. Vad ska folk tröttna på det för och bli elaka? 
    nä men jag mobbade min kollega för att jag tröttna på henne. 

Har jag skrivit att det är okej att vara elak? Nej du, det har jag inte.
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:07:46 följande:
    Du kanske ska fråga dig själv vem som är elak här? Jag har svarat på din fråga men får skit tillbaka. Om det är så du brukar vara, så är det kanske inte så konstigt om du får problem på forum.

ja men rättfärdiga ditt beteende med att lägga det hos mig. Som den mobbare du är. 

Jag skriver att folk är elaka och trycker ner, vad är ditt första svar? Jo att folk tröttnar på mina trådar och att det skulle ge någon rätt att vara elak  

Du har ju redan avslöjat att du är en av dessa jag pratar omTomte

Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?