• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 15:00:45 följande:
    Jag har träffat kvinnor som har sagt att jag är rolig, lätt att prata med, några var attraherade. Sånt känns kul förstås, och det är en sån kvinna jag skulle vilja träffa, där vi båda klickar.
    Jo, det är klart. Jag skulle med vilja träffa en sån kvinna. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 15:01:40 följande:
    Jo, det är klart. Jag skulle med vilja träffa en sån kvinna. 
    Ja, de flesta vill nog det. Tyvärr så vill många kvinnor förstöra den känslan för män, och det är min poäng. Tråden handlar ju om att trycka ner andra. Jag förstår inte varför män inte får känna så för många kvinnor?
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 15:07:17 följande:
    Ja, de flesta vill nog det. Tyvärr så vill många kvinnor förstöra den känslan för män, och det är min poäng. Tråden handlar ju om att trycka ner andra. Jag förstår inte varför män inte får känna så för många kvinnor?
    Många kvinnor tar väl illa vid sig om man säger något sånt, vilket säger mig då att de inte är såna.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 15:08:41 följande:
    Många kvinnor tar väl illa vid sig om man säger något sånt, vilket säger mig då att de inte är såna.
    Jag förstår inte det heller. Jag ser vad kvinnor skriver om män, och om jag inte känner igen mig så tar jag inte illa upp. Jag är inte som de männen som kvinnorna pratar om. Om kvinnor generaliserar om män så är det deras problem.
    Jag kritiserar inte alla kvinnor, jag är tydlig med vilka kvinnor som jag kritiserar. 
  • Anonym (Lo)
    Anonym (V) skrev 2023-10-13 22:42:45 följande:
    Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Inte bara här, irl också. I en perfekt värld så skulle människor få vara som de är, och känna att de fina och bra som de är, utan att andra ska trycka ner och säga att de gör fel, tänker fel, och ser fel ut.
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:54:33 följande:

En skrev i en tråd att det är avtändande med män som trycker ner sig själva. Män behöver ofta inte göra det, för det gör kvinnor istället. När jag har känt mig bra, stark, snygg, glad, så fick jag inte känna så. Då ville kvinnor trycka ner mig och förlöjliga mig. Jag förstår inte varför en del vill vara så. Vi lever inte så länge. Varför ska inte män också få njuta av livet, speciellt när man är ung, och få känna sig glad över att man är frisk och attraktiv?

Du skriver: Män behöver inte trycka ner sig själva, för det gör kvinnor istället. Kan du verkligen inte förstå hur det kan upplevas? Du skriver ju att kvinnor trycker ner män här.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-14 15:32:11 följande:
    Du skriver: Män behöver inte trycka ner sig själva, för det gör kvinnor istället. Kan du verkligen inte förstå hur det kan upplevas? Du skriver ju att kvinnor trycker ner män här.
    Absolut, det är en känga till kvinnor som gör det.
  • klyban
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:32:11 följande:
    Nja, det är mer att det är predikande från de som vet bäst. Jag gjorde en tråd om det för ett tag sen. Och det passar in bra i den här tråden. Människor som vill trycka ner andra. 

Missat dessa trådar då, KD tråden så har man diskuterat ebbas extrema inkompetens vet jag.
    Och en del annan saklig kritik.

har du nått exempel så jag förstår vad det handlar om dessa trådar?(Du behöver bara ge mellan tummen och pekfingret.)

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Lo)
    klyban skrev 2023-10-14 15:41:37 följande:

Missat dessa trådar då, KD tråden så har man diskuterat ebbas extrema inkompetens vet jag.
    Och en del annan saklig kritik.

har du nått exempel så jag förstår vad det handlar om dessa trådar?(Du behöver bara ge mellan tummen och pekfingret.)

Nej, inga exempel. Min poäng är ungefär samma som här, och det avfärdas av de flesta ändå, så det spelar ingen roll. Jag har sagt allt jag ville säga i den här tråden också.
  • Anonym (Tröttnar)
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 15:33:45 följande:
    Absolut, det är en känga till kvinnor som gör det.
    Men du skriver "kvinnor". Inte "de kvinnor som gör det". Jag är helt övertygad om att du förstår skillnaden.
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?