• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:37:06 följande:
    Jag tycker också det. Och hur man kan få det till att jag är kvinnohatare förstår jag inte. Då missförstår man helt vad jag skriver.
    Jo, jag är faktiskt inte så insatt i vad du brukar skriva så jag kan inte yttra mig om den saken, men jag känner att bli kallad kvinnohatare är inget man vill.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Postman

Ja tyvärr så finns det ett antal människor här som försöker paja samtalen eller driver drev emot vissa skribenter. Det är väldigt tråkigt och det gör att man tappar intresset för att skriva här.  

• Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 14:38:31 följande:
    Jo, jag är faktiskt inte så insatt i vad du brukar skriva så jag kan inte yttra mig om den saken, men jag känner att bli kallad kvinnohatare är inget man vill.
    Nej, jag är inte kvinnohatare. Störtlöjligt. Jag skriver ofta om kvinnor jag gillat, beskrivit hur underbara kvinnor jag har träffat, och jag brukar själv uppmuntra kvinnor som har dejtproblem, är osäkra över sina kroppar m.m.
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:42:57 följande:
    Nej, jag är inte kvinnohatare. Störtlöjligt. Jag skriver ofta om kvinnor jag gillat, beskrivit hur underbara kvinnor jag har träffat, och jag brukar själv uppmuntra kvinnor som har dejtproblem, är osäkra över sina kroppar m.m.
    Bara man är tydlig med vad man menar så...
  • Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 14:44:51 följande:
    Bara man är tydlig med vad man menar så...
    Jag tycker inte att jag kan vara tydligare. Jag skriver exakt vad det är som jag har problem med när det gäller många kvinnor.
  • Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:47:50 följande:
    Jag tycker inte att jag kan vara tydligare. Jag skriver exakt vad det är som jag har problem med när det gäller många kvinnor.
    Då borde det inte bli några missförstånd.
  • Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 14:48:27 följande:
    Då borde det inte bli några missförstånd.
    Det skulle man kunna tro. Ändå så blir jag kallad kvinnohatare, och jag vill inte träffa nån kvinna.
  • Anonym (Lo)

En skrev i en tråd att det är avtändande med män som trycker ner sig själva. Män behöver ofta inte göra det, för det gör kvinnor istället. När jag har känt mig bra, stark, snygg, glad, så fick jag inte känna så. Då ville kvinnor trycka ner mig och förlöjliga mig. Jag förstår inte varför en del vill vara så. Vi lever inte så länge. Varför ska inte män också få njuta av livet, speciellt när man är ung, och få känna sig glad över att man är frisk och attraktiv?

• Freddie K
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-14 14:54:33 följande:

En skrev i en tråd att det är avtändande med män som trycker ner sig själva. Män behöver ofta inte göra det, för det gör kvinnor istället. När jag har känt mig bra, stark, snygg, glad, så fick jag inte känna så. Då ville kvinnor trycka ner mig och förlöjliga mig. Jag förstår inte varför en del vill vara så. Vi lever inte så länge. Varför ska inte män också få njuta av livet, speciellt när man är ung, och få känna sig glad över att man är frisk och attraktiv?

Det beror väl på lite vad för folk(kvinnor) då som man träffar. Jag har en kompis och hon säger ofta hur bra, fin och rolig jag är och jag brukar säga till henne att hon är söt. Vi är såna mot varandra, så även om vi inte är tillsammans så har jag hittat rätt, känner jag. 
  • Anonym (Lo)
    Freddie K skrev 2023-10-14 14:57:01 följande:
    Det beror väl på lite vad för folk(kvinnor) då som man träffar. Jag har en kompis och hon säger ofta hur bra, fin och rolig jag är och jag brukar säga till henne att hon är söt. Vi är såna mot varandra, så även om vi inte är tillsammans så har jag hittat rätt, känner jag. 
    Jag har träffat kvinnor som har sagt att jag är rolig, lätt att prata med, några var attraherade. Sånt känns kul förstås, och det är en sån kvinna jag skulle vilja träffa, där vi båda klickar.
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?