Inlägg från: Anonym (V) |Visa alla inlägg
  • Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:49:20 följande:
    Tror att folk tröttnar när samma person startar tråd efter tråd.
    Jag startar kanske en varannan vecka och folk vet garanterat inte att det är jag. Helt olika ämnen och alltid anonym. du har fel. 
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:57:19 följande:
    Är övertygad om att jag inte har fel. De som skriver många trådar känns igen, forumet är litet.

Många är relativt, en varannan vecka om olika saker är inte jättemånga med så pass många medlemmar här. 

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 22:49:20 följande:
    Tror att folk tröttnar när samma person startar tråd efter tråd.

Sen undrar jag varför du anser att det är ok att vara elak för att man starta många trådar. Det är inga trolltrådar utan saker jag vill diskutera med folk. Vad ska folk tröttna på det för och bli elaka? 
    nä men jag mobbade min kollega för att jag tröttna på henne. 

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:03:54 följande:

Ja du får ju tycka vad du vill. Det var mitt svar på din tråd i alla fall. Att folk tröttnar. Tror inte alls på dina teorier.

Antagligen för att du är en av dessa elakingar. Det märks. 

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:07:46 följande:
    Du kanske ska fråga dig själv vem som är elak här? Jag har svarat på din fråga men får skit tillbaka. Om det är så du brukar vara, så är det kanske inte så konstigt om du får problem på forum.

ja men rättfärdiga ditt beteende med att lägga det hos mig. Som den mobbare du är. 

Jag skriver att folk är elaka och trycker ner, vad är ditt första svar? Jo att folk tröttnar på mina trådar och att det skulle ge någon rätt att vara elak  

Du har ju redan avslöjat att du är en av dessa jag pratar omTomte

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:09:44 följande:
    Har jag skrivit att det är okej att vara elak? Nej du, det har jag inte.
    vad menar du med att folk tröttnar då? Jo att du förstår att folk är elaka och rättfärdigar beteendet. 
  • Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:15:39 följande:
    Så nu är jag både elak och mobbare? Som sagt, tänk på hur du själv uppför dig, så kanske du får bättre bemötande i framtiden. Du startar en tråd där du undrar vad det är för stackare som hänger här och kallar mig och du tror att du ska få omtänksamma svar.

Vad det är för stackare menar jag alla elaka typer.

du anser ju att det är okej att vara elak om folk tröttnar  på en. Du är ju en av dessa. 

• Anonym (V)
    Anonym (Tröttnar) skrev 2023-10-13 23:20:58 följande:
    Men du är ju själv också en av dem? Du har skrivit hemska saker om andra på forumet och nu startar du trådar om hur elaka ANDRA är? Obegripligt.

Det har jag inte gjort, mina trådar handlar inte om andra användare. Jag beskriver bara problemet här. 

men du har ju lyckats vända det och fått det till att det är jag som är problemet. Precis som en mobbare beter sig. Nu är JAG den hemska som kallar andra mobbare? ser du inte själv hur du beter sig? 

Jag förtjänar att få hårda ord för att folk tröttnar på mina trådar. 

• Anonym (V)
    exandthecity skrev 2023-10-13 23:18:55 följande:

Din poäng blev visst illustrerad direkt 

Det är oftast såhär det går till. 

Jag startar en tråd, några diskuterar själva frågan men sen hakar resten upp sig på andra saker, t.ex. att jag i detta fallet är den hemska här som kallar andra mobbare och elaka. 

Nu kommer tråden komma att handla om detta. 
    Jag startar aldrig trådar om andra användare eller skriver elaka saker om folk. 

Jag vet att saker kan missuppfattas och brukar vara noga med hur jag uttrycker mig. Men folk lyckas ändå hitta saker att vända ut och in på. 

Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?