• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Anonym (Lo)
    EnAnonumius skrev 2023-10-18 12:10:33 följande:
    I stället för att tjafsa som en obstinat fjortis så kan du väl säga vilket påstående det är som du anser är felaktigt.

(Jag säger INTE att du är en obstinat fjortis, det jag säger att du tjafsar som er sådan)

Ja den som påstår saker har bevisbördan.

Det du inte förstår är att det är DU som hävdar  att AllvarligtTalat har påstått en sak om dig som du anser är fel.
    Då är det också DIN sak att ta fram det påståendet som du anser är felaktigt så h*n kan kan bevisa att h*n rätt, ELLER erkänna att h*n hade fel.

Men det ingår INTE i den s.k bevisbördan att både leta fram aktuellt påstående (som någon påstår är fel) först ,och sedan bevisa att påståendet är rätt.
    Om man hittar på en sån sak som den personen gjort här, så borde man själv veta vad det är som man har skrivit och ljugit ihop.
  • Anonym (Allvarligt talat!)
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-18 12:24:08 följande:
    Om man hittar på en sån sak som den personen gjort här, så borde man själv veta vad det är som man har skrivit och ljugit ihop.
    Men kom igen, ingen kan väl tro att du är draken nu? Han är samtidigt som sig själv, en helt vanlig kaffebadboll, i utseendetråden.

EnAnonumious tog sig tid i onödan. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-18 12:24:08 följande:
    Och om du kan läsa så är det fortfarande som så att det inte ingår i någon bevisbörda, 
    om någon påtalar att det finns ett dylika påstående som är fel, att leta upp påståendet också oavsett vad påståendet handlar om.

För exempel, tar ditt fall som exempel.

Du hävdade att NN hade påstått en sak, om dig som du ville ha bevis på, då ligger det an på dig att peka ut vilket påstående det handlar om.
    Efter där så kommer detta med bevisbördan in från NN, alternativt då erkänna att h*n hade fel.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-18 12:34:28 följande:
    EnAnonumious tog sig tid i onödan. 
    Två gånger också i skrivandet stund... 😏
  • Anonym (Lo)
    EnAnonumius skrev 2023-10-18 12:40:18 följande:
    Och om du kan läsa så är det fortfarande som så att det inte ingår i någon bevisbörda, 
    om någon påtalar att det finns ett dylika påstående som är fel, att leta upp påståendet också oavsett vad påståendet handlar om.

För exempel, tar ditt fall som exempel.

Du hävdade att NN hade påstått en sak, om dig som du ville ha bevis på, då ligger det an på dig att peka ut vilket påstående det handlar om.
    Efter där så kommer detta med bevisbördan in från NN, alternativt då erkänna att h*n hade fel.
    Bullshit. Den som skrev det vet mycket väl jag menar.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-18 14:13:05 följande:
    +vad
  • Anonym (Allvarligt talat!)

Nej, jag gör ju inte det.  ENANONUMIUS förklarade det bra, och även om det var synd att du fick näring är jag glad över att jag fick klart för mig att det finns fejkdrakar. 

• EnAnonumius
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-18 14:13:05 följande:
    Även om man exemplifierar och skriver på din näsa vad som avsågs så fortsätter du att blunda.

Jag skriver en gång till Jag skriver dig på din näsa och spegelvänt i din panna så du kan läsa det när du står framför en spegel..

Att den som påstår en sak har självklart bevisbördan.

Fast den som hävdar att ett påstånde är fel så SKA den personen tala om VILKET påstående som är fel.

Det hör inte hit att du inbillar dig att "den som skrev det vet mycket väl vad jag syftar på".
    Du hare hävdat att ett påstående är fel, då skall du också peka ut det felaktiga påståendet, UTAN att gömma dig bakom "den som påstår har bevisbördan".

Är jag tydlig nog nu eller skall du fortsätta att envisa med dravlet "vet mycket väl vad jag syftar på". För det är dravel att komma med det.. Eller så kan du erkänna att du själv inte kan peka ut vilket påstående som är felaktigt egentligen.

• EnAnonumius
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-18 14:20:13 följande:

Nej, jag gör ju inte det.  ENANONUMIUS förklarade det bra, och även om det var synd att du fick näring är jag glad över att jag fick klart för mig att det finns fejkdrakar. 

Tack för berömmet.. 🙂
  • Anonym (Lo)
    EnAnonumius skrev 2023-10-18 15:08:24 följande:
    Även om man exemplifierar och skriver på din näsa vad som avsågs så fortsätter du att blunda.

Jag skriver en gång till Jag skriver dig på din näsa och spegelvänt i din panna så du kan läsa det när du står framför en spegel..

Att den som påstår en sak har självklart bevisbördan.

Fast den som hävdar att ett påstånde är fel så SKA den personen tala om VILKET påstående som är fel.

Det hör inte hit att du inbillar dig att "den som skrev det vet mycket väl vad jag syftar på".
    Du hare hävdat att ett påstående är fel, då skall du också peka ut det felaktiga påståendet, UTAN att gömma dig bakom "den som påstår har bevisbördan".

Är jag tydlig nog nu eller skall du fortsätta att envisa med dravlet "vet mycket väl vad jag syftar på". För det är dravel att komma med det.. Eller så kan du erkänna att du själv inte kan peka ut vilket påstående som är felaktigt egentligen.
    Klart jag kan. Det inlägget sticker ut. Jag skulle vilja att användaren som skrev det medger att det sticker ut.
Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?