• Anonym (V)

Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?

Har startat ganska många trådar senaste månaderna. Spelar ingen roll vad det handlar om. Ett fåtal märker man vill hjälpa och svarar seriöst, resten vill bara tycka tvärtemot och trycka ner. Nej det handlar inte om att folk ska hålla med, men det är helt uppenbart att denna typ av människa aldrig skulle hålla med oavsett  

vad är det för stackare som hänger här kan man undra? 

mår folk bättre av att trycka ner andra och få en att vilja känna sig helt dum i huvudet? Är det agendan varför man är med här? 

skriver också mkt på Flashback som är kända för sina incels...t.o.m. en sån är trevligare än dessa elaka typer på familjeliv. 

det kanske är samma personer som loggar in på olika nick och svarar, så att det bildats en grupp där alla trycker ner TS tillsammans. 

Patetiskt är det vad det är. man kanske borde sluta skriva här helt enkelt för jag blir otroligt påverkad tyvärr fast jag är anonym. 

• Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?
  • Anonym (Allvarligt talat!)
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-17 08:18:45 följande:
    Kan inte du själv göra det, eller så kan du be nån forumdetektiv att göra det.
    Den som påstår något har bevisbördan, så nej. 
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-17 08:24:59 följande:
    Den som påstår något har bevisbördan, så nej. 
    Du påstår ju saker, bevisa det.
    Anonym (Lo) skrev 2023-10-17 08:25:35 följande:
    Du påstår ju saker, bevisa det.
    Old skrev saker ovan. 
    Jag bad Old länka till trådar de senaste 6 månaderna som stärker hans påstående. Om du vill diskutera något av mina påståenden i tråden behöver du uppmärksamma mig på vilket påstående som ska diskuteras. 
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-17 08:32:10 följande:
    Old skrev saker ovan. 
    Jag bad Old länka till trådar de senaste 6 månaderna som stärker hans påstående. Om du vill diskutera något av mina påståenden i tråden behöver du uppmärksamma mig på vilket påstående som ska diskuteras. 
    Jag vill inte diskutera ditt påstående, jag vill att du ska bevisa det.
  • Anonym (tyvärr finns det återkommande som gör så.)

Till Lo!

Kan inte du svara på mitt inlägg, det vore intressant att får höra.
    Kopierar in det igen.

Jo men har du fått höra detta  flera gånger i från många kvinnor?
    Jag undrar vilka dessa kvinnor är?
    Förutom din syster och mamma, vilka är dessa kvinnor?
    Hur träffar du på dessa kvinnor, dvs vart möter du dessa?

Är det kvinnliga vänner ( iså fall är det ju inga bra vänner, så brukar inte vänner göra) är det  kvinnliga arbetskollegor? men det känns ovanligt att så många kollegor skulle klanka ner på din kropp, Är det dejter som du träffat där flera av dom klankat ner på din kropp och sagt hur du ska vara, ovanligt i så fall att många av dom skulle göra det.
    Jag menar hur känner du dessa kvinnor?
    Det måste ju vara kvinnor som du känner eller är bekant med eller då dejtar.
    Okända kvinnor kommer väl inte fram på stan, det är väl inte främmande personer som klankar ner på din kropp.

Hur känner du dom och vad säger du till dom när dom klankar ner på dig?
    Säger du till på en gång eller vad gör du? 
    Du skrev ju att du klankar ner tillbaka då, hur då? vad är det du säger till dom då?

Kan du inte berätta var du träffar på alla dessa kvinnor och om det är ca 3, 10, 20 st. På ett ungefär. 

Jag är seriöst nyfiken på var och hur du träffar alla dessa kvinnor som just klankar ner på din kropp och förlöjligar, provocerar och hycklar och som talar om för dig hur du ska vara, vilka du ska träffa osv, 
    Jag förstår på riktigt inte hur många kvinnor du umgås med eller känner som beter sig så, Är det här kvinnor du umgås med? förutom då din syster och mamma? 
    Kan du inte förklara närmare? 

"Jag vill inte diskutera ditt påstående, jag vill att du ska bevisa det."

Jag har små chanser att  bevisa något av mina påståenden när du inte berättar vilket påstående du vill ha bevisat. 

• Anonym (Inte_alltid_samma)
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-16 20:14:04 följande:
    Jag har sett en bild på draken (tror jag?). En gång så skrev han med sitt verkliga namn och någon forumdetektiv postade snabbt information hon hittat så att man kunde se vem det var. Han ser inte illa ut och verkar ha ett helt okej liv med intressen. 
    Där ser man. Kvinnorna som ständigt klankar ner på honom tror kanske att han är allmänt bitter och ful. Och den föreställningen gör att de fortsätter klanka ned på honom. Hur snygga är dessa kvinnor själva,är frågan?

• Anonym (tyvärr finns det återkommande som gör så.)
    Anonym (Inte_alltid_samma) skrev 2023-10-17 18:06:52 följande:
    Där ser man. Kvinnorna som ständigt klankar ner på honom tror kanske att han är allmänt bitter och ful. Och den föreställningen gör att de fortsätter klanka ned på honom. Hur snygga är dessa kvinnor själva,är frågan?
    Men det är ju det jag undrar, vilka kvinnor är det som klankar ner på hans kropp och utseende? hur känner han alla dom?
    Det är väl folk han känner eller umgås med knappast random kvinna på gatan.
    Det är ju absolut inga kvinnor på nätet för här vet ju ingen hur han ser ut.
    Jag har aldrig läst någon kvinna här klanka ner på hans kropp eller utseende, andra saker ja men inte utseende eller kropp eftersom ingen har en aning om hur han ser ut, han brukar ju berätta att han tränar mycket och att han var vältränad när han var yngre, så just utseende och kropp har har faktiskt ingen här någonsin uttrycket något om vad jag har läst i alla fall under åren.
    Så just det måste ju vara kvinnor som har sett hur han ser ut eller hur?
    Har faktiskt aldrig sett någon skriva något om hans utseende eller påstått att han skulle vara ful. Det är ju omöjligt då ingen vet hur han ser ut!
    Anonym (Inte_alltid_samma) skrev 2023-10-17 18:06:52 följande:
    Jag gissar att de var/är snygga, har en snygg identitet. Annars håller man väl inte på som de gör? I åratal. Minst tre år! Helt otroligt. 
  • Anonym (Inte_alltid_samma)
    Anonym (Allvarligt talat!) skrev 2023-10-17 18:20:55 följande:
    Jag gissar att de var/är snygga, har en snygg identitet. Annars håller man väl inte på som de gör? I åratal. Minst tre år! Helt otroligt. 
    Är nog ofta så att de lever på "gamla meriter". Människor som inte trivs med sig själva, kanske beroende på att de ser fler och fler ålderstecken i spegeln, har nog en större benägenhet att klanka ner på andra, för att själva få känna sig lite bättre och snyggare för stunden.

Svar på tråden Fler som upplever att väldigt många bara vill trycka ner andra här?