EnAnonumius skrev 2023-10-06 22:40:55 följande:
Ja och är du väl medveten om att hon anser detta så kan du ju knappast försöka använda "hon medgav ju att hon inte kunde veta..." som, "förklaring" på det jag påtalade för dig.
Och du när jag läser det aktuella inlägget #7013 flera gånger så ser jag INGENSTANS i det du påstår..
Du påstod, till Hejhoppgummi, i inlägg #7151 följande:
Citerar "Det är ingen egen tolkning, jag visar ju exakt vad hon skrev: en incel tar inte ansvar för att söka hjälp"
Då tycker jag du skall bevisa det med från Molly50 inlägg med.. Bevis att hon har formulerat det EXAKT så som du påstår..
Jag citera hela hennes inlägg #7013 med citatbox
molly50 skrev 2023-10-05 10:07:08 följande:
Mat och husrum är en sak.
Men det går knappast att jämföra med att in incel tar ansvar för att söka hjälp för sitt eget mående.
Det är helt och hållet hans eget ansvar.
man kan inte bara sitta och vänta på att hjälpen ska komma till en om man själv inte vill lyfta ett finger för att göra något.
(slut på citatet)
Jag ser ingenstans i hennes inlägg att hon har skrivit exakt den meningen
"en incel tar inte ansvar för att söka hjälp"
som du påstår att hon skulle ha skrivit..
Så vad är det hon har skrivcit enligt dig? Jag ser det inte hur mycket jag än sitter och lusläser inlägget så hittar jag inte den meningen du påstår att hon har skrivit.
Så släng nu fram med bevis.
Inte komma med abstrakta svar som "hon har ju skrivit som hon har skrivit".
Kläm fram med handfasta bevis...
Källa på inlägg #7151 på ditt påstående.
Jag har förklarat flera gånger vad det stod i inlägget i fråga, och vad det var jag svarade på. Hur hon i nästa inlägg följer upp resonemanget, visar också på att det hon förmedlat betyder att incel inte söker hjälp.