• Anonym (hej)

Är incel något man förtjänar att vara?

Få saker tycks provocera människor lika mycket som incels. I varje incel-tråd tar folk chansen att spy galla över dem. Många menar att det inte alls kan vara omöjligt för incels att träffa någon, att de bara inbillar sig det och att de borde skärpa sig.

Om man fortfarande är en incel trots att incel-problematiken inte finns på riktigt. Borde man då skämmas? Förtjänar man att vara en incel för att man inte klarar av något som inte ens är svårt? Borde man känna ett stort självförakt med insikt om att omvärlden (förutom en själv) är helt normal?

Varför väcker incels så starka reaktioner och ilska?

• Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?
  • Anonym (....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-06 11:30:35 följande:
    Äntligen en som tänker rättvist. I rättvisans namn så avbryter jag så klart tvärt efter hon kommit en gång.

På riktigt så har jag aldrig hört någon man resonera som du och i dom förhållanden jag haft har vi båda kommit flera gånger i bland och i bland jag en gång och hon flera gånger eller ingen gång alls. Däremot har vi båda strävat efter att båda ska njuta varje gång.

Tror inte du behöver fundera på att kvinnan får flera orgasmer med dig. Troligast ingen alls och du som tänker rättvist kommer så klart inte du heller då, eller hur?
    Den här gången diskuterar jag om hur ni tänker och att det blir ologiskt med tanke på hur ni säger så olika för saker som påminner om varandra 
  • Anonym (....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-06 11:30:35 följande:
    Äntligen en som tänker rättvist. I rättvisans namn så avbryter jag så klart tvärt efter hon kommit en gång.

På riktigt så har jag aldrig hört någon man resonera som du och i dom förhållanden jag haft har vi båda kommit flera gånger i bland och i bland jag en gång och hon flera gånger eller ingen gång alls. Däremot har vi båda strävat efter att båda ska njuta varje gång.

Tror inte du behöver fundera på att kvinnan får flera orgasmer med dig. Troligast ingen alls och du som tänker rättvist kommer så klart inte du heller då, eller hur?
    Och varför helt plötsligt nu ska det vara okej att säga att männen ska få vara egoister och vilja att kvinnor ska få flera orgasmer vid sex för männen ska få tänka på sig själva? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 11:41:08 följande:
    Det var ni som började 
    Märker ju att du förutom har svårt att få tillgång till sex också har läs och skrivsvårigheter. Tyckte mitt anonyma nick här visade att jag är man. En man som knullar regelbundet också. Får du chansen så ta den och skit i millimeterrättvisa🤗
  • Anonym (....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-06 14:00:05 följande:
    Märker ju att du förutom har svårt att få tillgång till sex också har läs och skrivsvårigheter. Tyckte mitt anonyma nick här visade att jag är man. En man som knullar regelbundet också. Får du chansen så ta den och skit i millimeterrättvisa🤗
    Du som blivit påverkad av samhällets debatt om jämställdhet för kvinnor 
  • Anonym (....)
    Anonym (Man) skrev 2024-02-06 14:00:05 följande:
    Män kan också bli påverkad av hur samhället ser ut och fungerar. 
    Exempelvis det var många kvinnor som tyckte det var okej med skönhetstävlingar innan fröken Sverige togs bort
  • Anonym (....)
    Anonym (Perka) skrev 2024-02-06 14:07:46 följande:
    Vad vill du ha sagt med den här?
    Går att ha olika åsikter utan att det påverkar en relation 
  • Anonym (Incelslem)
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 14:32:22 följande:
    är du så avundsjuk på de män som lyckas knulla att du vill begränsa dessa män? :) får du mer knull genom osa avundsjuka? Bitterhet? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 14:05:03 följande:
    Du som blivit påverkad av samhällets debatt om jämställdhet för kvinnor 
    Känner du någon som håller med dig? Ut och knulla med dig så blir det mer orgasmer för dig då jag fortfarande inte tror en kvinna någonsin fått orgasm i din närvaro och än mindre multipla.
  • nihka
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-25 18:02:03 följande:
    Precis. Berätta det för kuratorn. 
    Utmärkt förslag!
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 12:54:36 följande:
    Den här gången diskuterar jag om hur ni tänker och att det blir ologiskt med tanke på hur ni säger så olika för saker som påminner om varandra 
    Kan du inte bara acceptera att du brister i logisk förmåga och det som är logiskt för dig är ologiskt för alla andra och det som ologiskt för för dig är logiskt för alla andra?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Perka)
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 14:32:22 följande:
    Vilka olika åsikter anser du artikeln visar?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?