• Anonym (hej)

Är incel något man förtjänar att vara?

Få saker tycks provocera människor lika mycket som incels. I varje incel-tråd tar folk chansen att spy galla över dem. Många menar att det inte alls kan vara omöjligt för incels att träffa någon, att de bara inbillar sig det och att de borde skärpa sig.

Om man fortfarande är en incel trots att incel-problematiken inte finns på riktigt. Borde man då skämmas? Förtjänar man att vara en incel för att man inte klarar av något som inte ens är svårt? Borde man känna ett stort självförakt med insikt om att omvärlden (förutom en själv) är helt normal?

Varför väcker incels så starka reaktioner och ilska?

• Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?
  • Anonym (Sol)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 22:39:18 följande:
    Ohja! Extra viktigt med film med för att kunna dokumentera det där orgasmglappet med. Om en kvinna får TVÅ orgasmer under ett samlag och mannen bara en så är det också underlag för skatteverket! fruktansvärt girigt!!! 😂
    Det kan kanske regleras i deklarationen. Skattetillägg för extra orgasmer 🤪
  • Anonym (Man)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 22:16:09 följande:
    😂 väktarna på krogarna ska givetvis dokumentera med, så skatteverket kan få in alla eventuella överträdelser. Tyvärr Kalle du knullade med 5 olika damer förra året, nu är det skattesmäll och sexförbud för dig. Fotboja tills stackars Palle också får knulla 5 damer, han ligger ju efter nu på grund av dig. aja baja 😂 någon rättvisa måste vi ju ha 🤡
    Självklart annars blir det ju inte rättvist. Dessutom vill jag bli kvoterad till Manchester United. Varför ska jag behöva lira i korpen och betala mina egna skor i stället för att spela i ett lag för jag får lön?
  • Anonym (Perka)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-24 22:06:30 följande:
    Klart vi ska reglera dejtingapparna. Tycker vi kan reglera krogragg också, max två hemsläp per år så inte hunkarna bestiger alla vackra honor på krogarna😃
    Du har sett att TS redan föreslagit det? Att för många sexpartners skulle kunna rapporteras för att begränsas.

Sund syn, verkligen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Perka) skrev 2024-01-25 08:09:44 följande:
    Du har sett att TS redan föreslagit det? Att för många sexpartners skulle kunna rapporteras för att begränsas.

Sund syn, verkligen.
    Hade helt missat det förslaget och verkar vettigt tycker jag. Är väl inte rättvist att Gene Simmons och Mick Jagger fått doppa mer än oss vanliga dödliga?
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-25 09:56:40 följande:
    Hade helt missat det förslaget och verkar vettigt tycker jag. Är väl inte rättvist att Gene Simmons och Mick Jagger fått doppa mer än oss vanliga dödliga?
    Dom där har överstigit sina tilldelade sexkvoter med råge. Tänk på alla incels som svälter i Sverige. Om  Gene hade knullat 1 person och inte hundra, då hade 99 incels inte behövt gå utan knull.

För ja, det är precis så ts uppfattar saken. Han tycker att bötfällning och angiverisystem med förhör av kvinnor är ett sätt att kringgå "problemet." Ts förklarar inte hur dessa 99 tillgängliga knull ska fördelas mellan incels, det ska bara automatiskt göra incelsen attraktiva. Ts tycker inte alls att det är fascism. Skämt åsido, hela upplägget är absurt. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 14:19:06 följande:
    Dom där har överstigit sina tilldelade sexkvoter med råge. Tänk på alla incels som svälter i Sverige. Om  Gene hade knullat 1 person och inte hundra, då hade 99 incels inte behövt gå utan knull.

För ja, det är precis så ts uppfattar saken. Han tycker att bötfällning och angiverisystem med förhör av kvinnor är ett sätt att kringgå "problemet." Ts förklarar inte hur dessa 99 tillgängliga knull ska fördelas mellan incels, det ska bara automatiskt göra incelsen attraktiva. Ts tycker inte alls att det är fascism. Skämt åsido, hela upplägget är absurt. 
    Kvinnor vill att orgasmer ska fördelas. 
    Orgasmer mellan sexpartner=gynnar kvinnor
    Sexpartner åt alla personer=missgynnar kvinnor 
  • Anonym (....)
    Ohja! Extra viktigt med film med för att kunna dokumentera det där orgasmglappet med. Om en kvinna får TVÅ orgasmer under ett samlag och mannen bara en så är det också underlag för skatteverket! fruktansvärt girigt!!! 😂
    Och nu blev det inget problem när kvinnan får fler orgasmer än vad mannen får. 

Nu plötsligt skrattar du åt en sådan situation trots att du hånade när man föreslog att kvinnans orgasmer ska inte fördelas lika. 
  • Anonym (....)
    Visste att du bara ville gynna dig själv. 
    Män som klagar åt att kvinnor får fler orgasmer vid sex när kvinnan väl fått sin orgasm, dessa mån ska allstå hånas? 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 16:13:08 följande:
    Män som klagar åt att kvinnor får fler orgasmer vid sex när kvinnan väl fått sin orgasm, dessa män ska allstå hånas? 
  • Anonym (Cloffe)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 16:13:08 följande:
    Män som klagar åt att kvinnor får fler orgasmer vid sex när kvinnan väl fått sin orgasm, dessa mån ska allstå hånas? 
    Ja, män som efter avslutat sex klagar på att kvinnan fick fler orgasmer än han har verkligen gjort sig förtjänt av hån. Skulle någon av min polare komma och gnälla om något sånt så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet eller liknande.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?