Anonym (hej) skrev 2023-08-13 01:52:57 följande:
Det är inte kvinnors fel att apparna missgynnar en stor grupp av män. Det är apparnas fel och det är dem som borde förändras, inte personerna som använder dem.
Om du vill undvika diskriminering och ha ett jämställt samhälle med likabehandling borde du hålla med om det förslaget. På vilket sätt är det jämställt och en likabehandling att män har sämre förutsättningar på en dejtingapp bara för att de är män? Det är en form av diskriminering i strikt mening och därför borde dejtingapparna inte få laddas ner utan att först kunna garantera att alla behandlas lika på dem oavsett bakgrund.
Jag lägger mig inte i vad du gör med din sambo, men jag föreslog att man ska sätta ett tak på hur många sexpartners man får ha samtidigt. De enda som skulle gå över det taket är förmodligen sexmissbrukare som ändå inte bör uppmuntras.
Det är apparnas fel, det är bankernas fel, det är alltid, alltid någon annans fel.
Du ska inte lägga dig i andras sexliv. Du har inte med andras sexliv att göra och någon sexpolis ska vi inte ha. Jävlar vilka sjuka idéer.
Anonym (hej) skrev 2023-08-13 02:46:15 följande:
Det vet jag inte. Man måste analysera och utreda hur det ser ut först.
Människor ska förhöras och/eller vara under statlig uppsikt och sexvanor ska dokumenteras, utredas, bestraffas och regleras. Jävlar vilka sjuka idéer.