Osten93 skrev 2023-05-29 21:58:53 följande:
Ja så förstår jag att de varit jobbigt för dig när du fått de biverkningar :/. Jag har inte känt av några, men det är ju också första gången jag tar dem enkeldos också.
Gud va spännande, jag är faktiskt på cykeldag 32 nu, jag tänker ju att iom att jag började med letrozolen såpass "sent" kanske allting skjuts fram lite också, jag hade ÄL-flytningar mellan 17-20 maj där..Och om jag räknar rätt så är väl bim runt 3-4 juni, tänker att jag ger de två veckor efter Äl där liksom.
Vågar typ inte tänka att något är symptom som jag har för man blir bara besviken om mensen kommer 😂. Men har ganska mycket molande eller typ "stickande" känsla precis över blygdbenet(?) Tror jag de kallas 😂. Och mina bröst sticker lite också men de skulle lika gärna kunna vara att mensen är på gång också :).
Jag har ett sånt här test hemma clearblue ultra tidigt. Jag funderar på att bara ta de nu i veckan för att se, men samtidigt så är jag ju lite osäker om de ändå är för tidigt. På sätt och vis kan de vara skönt att ta för man går ju och tänker mycket nu. Om inte så tror jag faktiskt jag testar mig i helgen om inte mensen kommit tills dess, det blir då cykeldag 37(!). När ska du testa? ❤️
Ja säkrast är väl att räkna 14 dagar efter ÄL men om du räknar 3-4 juni som din BIM så har vi ju de exakt samma helg 😍 även om vi har olika längd på cykeln. Denna blir nog 28-29 cykel med tanke på positivt ÄL vid cykeldag 14 för mig.
Förstår vad du menar! Efter 19 försök så försöker jag inte fixera mig allt för mycket runt symptom för har bara blivit besviken. Så därför är jag nästan lättad när jag inte har någon tills positivt gravtest åtminstone 😅
Ja man går verkligen och tänker mycket nu som du säger. Var nära att testa mig idag men avstod faktiskt. Är så himla nervös att få ett negativt test (även om orsaken är att jag testat för tidigt) så sätter de sig lite på psyket så kanske bara ska försöka hålla på tills på lördag morgon. Då är man dessutom hemma och inte behöver gå till jobbet alldeles förstörd ❤️
Men de kliar i fingrarna! 😅