BF januari 2024
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
Lite off topic men har rosa flytningar idag...håll tummarna för att allt är bra med mig och pyret! Det kan vara OK men det kan ju faktiskt också vara inte OK.
Fick ett VUL bokat på fredag och får då förhoppningsvis reda på om det är OK eller ej <3.
Vecka 6+0 idag, bf 11 januari.
Mår verkligen skit, så trött och illamående. Hoppas att det vänder snart.. Självklart tacksam för pyret men orkar verkligen ingenting, förra graviditeten gick jag upp 16lg och tänkte försöka att inte gå upp riktigt lika mycket som då eftersom det blev så himla tungt på slutet. Men i den här takten när jag varken orkar promenera, träna eller äta vettigt (får liksom äta det som går ned pga ständigt illamående) så kommer det bli tungt i slutet på denna graviditet också..
Heeej alla,
Jag är gravid för första gången och enligt apparna i v6+2
fick plus den 8:e, gjorde 2 prov. Den ena gav svag sträck o den andra var digital clearblue som visade gravid vecka 1-2.
Jag bor i Barcelona och har ingen Koll på hur graviditet funkar så jag fick panik när jag började få rosa flygningar 2 dagar efter att jag hade fått veta, o sen lite blod?så jag gick till läkaren som sa att det förmodligen var mf och att jag inte skulle bli rädd om jag började blöda. Blod kom aldrig. och jag har en himla massa symptom. Testade mig igen i lördags o då Stog det gravid vecka 2-3. jag har tid hos min gynekolog, privat nu på måndag.
Håller tummarna på att allt är okej
Anonimato: Jag håller tummarna för dig :)
Halloj! Är 32 år med BF det mkt spännande datumet 1/1 2024. Vi har gjort IVF så datumet kommer inte att ändras sa läkaren, även om man aldrig vet hur det blir i slutänden.
Igår fick vi göra tidigt ultraljud (v.7+1) och såg ett litet blinkande hjärta. Hjääälp denna resa alltså! Tröttheten är inte att leka med.
Halloj! Är 32 år med BF det mkt spännande datumet 1/1 2024. Vi har gjort IVF så datumet kommer inte att ändras sa läkaren, även om man aldrig vet hur det blir i slutänden.
Igår fick vi göra tidigt ultraljud (v.7+1) och såg ett litet blinkande hjärta. Hjääälp denna resa alltså! Tröttheten är inte att leka med.
Hej, jag är idag 6+0 och har BF 11 Januari. Detta är mitt andra barn. Jag fick en plötslig blödning igår under två timmar och trodde det var början på ett missfall men blödningen slutade av sig själv. Gjorde idag ett tidigt ultraljud som visade ett tickande hjärta! Vilken vändning. Mina symtom just nu är illamående och trötthet.
Så roligt att läsa era inlägg och grattis till era graviditeter.
Hej gänget,
gjorde ett UL idag 6+2 då jag fick en blödning som håller i sig.
Min graviditet avstannade sannolikt i 5+2 (plussade så tidigt som 30/4, bim-3 och det hade jag knappast kunnat göra om graviditeten startade en vecka senare).
Ledsen så klart men hoppas på en ny chans.
Lycka till allihop med era bebismagar. Klappa dom extra mycket<3.
Hej gänget,
Min graviditet avstannade sannolikt i 5+2 (plussade så tidigt som 30/4, bim-3 och det hade jag knappast kunnat göra om graviditeten startade en vecka senare).
Hej gänget,