BF januari 2024
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
En tråd för oss med BF januari 2024. Här kan vi prata om allt möjligt :D Börja gärna med en lite intro, t.ex antal graviditeter och barn sedan tidigare, BF, var du bor (om du vill) och hur du anade att du var gravid :D
Jag vet inte när jag hade ÄL riktigt. Jag tempar inte så har ingen vidare koll, har alltid räknat 14 dagar från mensens början vilket alltid har stämmt innan. Men nu var det säkert lite förskjutet med tanke på att det var ett missfall och ingen vanlig mens så att säga. Jag testade mig negativt den 29/4 så jag gissar att BF kommer skjutas framåt några dagar då jag tror ÄL måste skett lite senare.
Jag vet inte när jag hade ÄL riktigt. Jag tempar inte så har ingen vidare koll, har alltid räknat 14 dagar från mensens början vilket alltid har stämmt innan. Men nu var det säkert lite förskjutet med tanke på att det var ett missfall och ingen vanlig mens så att säga. Jag testade mig negativt den 29/4 så jag gissar att BF kommer skjutas framåt några dagar då jag tror ÄL måste skett lite senare.
Ja, jag har beställt test med veckoindikator så får vi se vad den visar
Hoppas bara att det lilla pyret håller sig kvar denna gång
Hej hopp,
Grattis alla!
Plussade på Valborg och väntar sladdis här (kommer att vara 7 år till nästa yngsta om allt går bra).
Precis som övriga gånger behövde jag bara ta ut kopparspiralen och så var plusset ett faktum. Är 40 år och haft spiral i 6 år så var inte beredd på att första bästa trevliga kväll skulle resultera i en bäbis. Men är väldigt glad.
Lite orolig dock såklart för att något ska gå snett.
MissJessBeck håller tummarna!
Jag har aldrig haft missfall själv men är ändå lite orolig eftersom jag inte är jätteung längre. Kan dock inte ens föreställa mig hur det är att ha haft många missfall (även om min man och hans ex hade det lite så). Glad att ha hittat denna lilla grupp:)
Fint att så många delar med sig om missfall. har själv nyss varit med om missed abortion som upptäcktes när vi skulle göra nipt i vecka 13 (feb 2023). Fostret hade dött i vecka 10 och det är nog det värsta jag någonsin gått igenom. jag hann få en mens och nu är jag gravid igen (idag 5+2). Är överlycklig men totalt livrädd. Har få symptom även den a graviditet men är känslig i humöret, lite tröttare än vanligt, otroligt glömsk, drömmer mycket och kissar neon. Fått liiite ömma bröst som känns till och från. Hade nästan önskar att man fick må illa och spy bara för att få ett kvitto på att mitt barn lever? Har hittills löst oron med att boka in flera tidig ultraljud på privatklinik, ska på första ultraljuden på tisdag (v.5+5) och hoppas kunna höra hjärtat slå då..
jag håller tummarna för alla andra som varit med om likande ska slippa gå igenom ännu ett missfall samt att alla som inte upplevt det får slippa! Håller alla tummar och tår för alla januaribebisar här ❤️❤️ Med vänlig hälsning, tjej 27 som väntar första barnet med fästman 31!
Pemlan var kan man göra så tidigt? Skulle själv vilja göra ett för att slippa oroa mig så mycket. Tycker det molar lite ibland i magen, tycker mina graviditetstest inte blir mörkare tillräckligt fort (ja, hittade en hög hemma- borde bara låta bli...)etc. Bor i Stockholm men har bara sett typ 7+0.
Pemlan var kan man göra så tidigt? Skulle själv vilja göra ett för att slippa oroa mig så mycket. Tycker det molar lite ibland i magen, tycker mina graviditetstest inte blir mörkare tillräckligt fort (ja, hittade en hög hemma- borde bara låta bli...)etc. Bor i Stockholm men har bara sett typ 7+0.
Hej grattis alla!! är 22 år och ag plussade i söndags😍 endligt appen är jag i vecka 5 + 6 så går in i vecka 6 imorogn🙏🏽 bf 8 januari
Har PANnnik över att få missfall asså jag är såå orolig att jag inte gör annat än att söka på internet?.vet inte va jag ska ta mig till. Har tidigt ultraljud 31 maj för min oro..tiden går så sakta
mina symtom är ont i brösten, humörsvängningar, salt sugen, molande värk i magen
när ska man börja köpa mamma kläder för jag har panik? Jag känner mig såååå stor asså kan inte ha mina jeans längre kan inte knäppa dom? det ser ut som jag är i vecka 25 och är vanligtvis ?smal?. väntar jag tvillingar man får lite panik😰