BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Det ser ut som att vi prickade in äl ganska bra, tempen har börjat höjas! Bäst vore det väl om vi även fick till det igår eller i förrgår men livet kom emellan. Det här är vårt första försök på syskon, ska bli spännande att se om jag blir lika testbesatt som förra gången, hehe?
Det ser ut som att vi prickade in äl ganska bra, tempen har börjat höjas! Bäst vore det väl om vi även fick till det igår eller i förrgår men livet kom emellan. Det här är vårt första försök på syskon, ska bli spännande att se om jag blir lika testbesatt som förra gången, hehe?
Hej! Allesammans
Följt era bimtrådar i lite mer än ett år sådär i periferin å vilka kämpar ni är ❤️, man har glatts, känt ledsamhet, hopp å inspiration med er.. Ni är verkligen ett härligt gäng med fin support till varandra..
Hoppas få bli en del av gemenskapen..
Har ett barn sen tidigare, född 08 och var helt säker på att jag inte ville ha fler men sådant kan tydligen ändras.. *skratt
Mannen har två barn från tidigare relation och tänkte samma sak..
Resan från när vi beslutade att skaffa vårt första gemensamma har verkligen varit en bergodalbana och man har slängts mellan hopp å förtvivlan till å rätt å slätt ge upp..
Haft en kemisk graviditet på vägen vilket tog hårt..
Efter 3 år med 'blir det så blir det/vi ger upp' varav aktiva försök i två omgångar om ca 10 månader totalt, plussade vi på BIM i torsdags 5/5 otroligt nog, man är i både chock, glädje å rädsla..
Stort grattis Kawa! Så. Glad för er ❤️ Längtar helt ofattbart tills vi får uppleva vårt plus 😊
Hej! Allesammans
Följt era bimtrådar i lite mer än ett år sådär i periferin å vilka kämpar ni är ❤️, man har glatts, känt ledsamhet, hopp å inspiration med er.. Ni är verkligen ett härligt gäng med fin support till varandra..
Hoppas få bli en del av gemenskapen..
Har ett barn sen tidigare, född 08 och var helt säker på att jag inte ville ha fler men sådant kan tydligen ändras.. *skratt
Mannen har två barn från tidigare relation och tänkte samma sak..
Resan från när vi beslutade att skaffa vårt första gemensamma har verkligen varit en bergodalbana och man har slängts mellan hopp å förtvivlan till å rätt å slätt ge upp..
Haft en kemisk graviditet på vägen vilket tog hårt..
Efter 3 år med 'blir det så blir det/vi ger upp' varav aktiva försök i två omgångar om ca 10 månader totalt, plussade vi på BIM i torsdags 5/5 otroligt nog, man är i både chock, glädje å rädsla..
Veera:
Tack!! ❤️,
Ååh va fina ord, dem värmde 🥰 you're in for a big ride of a lifetime, alla sätt är rätt å alla sätt är fel på samma gång.. *skratt
Hoppas innerligt att det tar sig snabbt för er..
Ja detta är verkligen ett fantastiskt härligt gäng, så inspirerande å fina mot varann.. ❤️