• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Syskonförsök

Äl+9 idag och tempen dök lite igen idag. Tror tyvärr min första känsla var rätt och det kommer bli en juni tråd för mig👋🏼 känns inte som en vinnare graf alls!  Ställer in mig på att få ta någon cider i solen och glas vin i helgen!

• milor

Grattis till alla plus! Hjärta

Imorse dök coverlinen upp på appen så det stämde att jag hade äl i måndags!

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: hade med gissat på 18 😊 kul att fått den bekräftad så nu är de bara den jobbiga väntan kvar 

Sannet: nämen !! Åh stort grattis kul att de äntligen blev dags för dig 😍

• trefaldigmästareikärlek

Syskonkärlek gillar din inställning ❤️ det är bara vänta och se 🥰
    Jag vaknade med världens mest ömma bröstvårtor, såklart börjar man fundera men jag VET ju att det är högst omöjligt att ha symtom på äl +4. Kanske kan bero på ny bh som inte sitter som den ska. Men jag har aldrig ömma vårtor, så självfallet börjar man fundera 😂😜

• Malmötjej

Såhär ser morgonen graf ut. Jag känner mig lite nedstämd att tempen sjunker men håller hoppet vid liv. 
    Grattis till alla som plussat. Vi håller tummarna att de små liven vill stanna. 
  • milor
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-12 08:53:21 följande:

Syskonkärlek gillar din inställning ❤️ det är bara vänta och se 🥰
    Jag vaknade med världens mest ömma bröstvårtor, såklart börjar man fundera men jag VET ju att det är högst omöjligt att ha symtom på äl +4. Kanske kan bero på ny bh som inte sitter som den ska. Men jag har aldrig ömma vårtor, så självfallet börjar man fundera 😂😜

Jag är också på äl+4 och har också ömma bröstvårtor 😅 Med mitt första barn fick jag ett starkt hugg i livmodern på just äl+4 och dagen efter hade jag molvärk som höll i sig tills jag plussade 🥰 så för mig visade det sig tidigt i alla fall förra gången! Håller tummarna för oss!!
  • trefaldigmästareikärlek

Miloor nämen så spännande!!! Då kanske man kan hålla hoppet uppe 😍
    När har du Bim? Håller tummarna för oss!
    Bifogar dagens graf så ni får se, tempen har aldrig varit så här stabil 🤷?♀️ Vet inte om det är bra eller dåligt 😜

• lipa3646

Milor vad spännande, för mig var det ett hugg äl 3 när jag plussade sist:) 
    men jag fick inte ömma bröst förens äl15-16 
    me. Jag blev hård i magen tidigt
    jag fick minus nu på ca äl 11-12 så för mig är det kört denna månad 

• Anonym (Mili93)
    Hej fantastiska kvinnor! {#emotions_dlg.flower}

Jag är så förvirrad o funderar på om någon av er har koll eller vill bolla lite med mig. 
    Jag fick den 9e SENT på kvällen nästan midnatt en aprikos färgad flytning. Sedan dagen efter hade jag en brun flytning (så gammalt blod) men har nu en gång om dagen fått lite liten brun flytning (alltså 3 dagar) idag fått molande värk i magen. Misstänkte ägglossning den 4e men nu funderar jag på om jag hade ägglossning den 9e? Eller kan en nidblödning bete sig så? Att den aprikos färgade flytningen va själva implantations blödningen och att de bruna är rester från då som kommer ut pö om pö? 

Någon som sitter med lite erfarenhet eller är påläst? Skäms
Svar på tråden BIM Maj 2023