• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Sannet

Foodie92 Taaaack!! 🥺❤️ Ja äntligen!! 
    Jag skickar all lycka till dig att det är din tur också!!! ❤️

• Kawa81
    Sannet skrev 2023-05-11 18:49:21 följande:

TAAACK Kawa81 och Syskonförsök 😭❤️❤️
    Och grattis till dig med Kawa81!!!! 😍😍 När har du BM? 😍

Jag hoppas det är en stark liten prick där inne som verkligen bestämt sig för att stanna!!! 🥰
    Ska verkligen försöka låta bli att testa fram till söndag eller måndag när BIM är, men det är verkligen svårt att låta bli. 😅

Syskonförsök: jag håller verkligen alla mina tummar och tår att du återhämtar dig snabbt och får ditt efterlängtade plus! ❤️

Självklart!! 🥰😍
    Skitsvårt å låta bli å testa.. 🥰😂
    Tack!! 😍, bf 14/1-24.. när har du bf?
  • Lina98

Glad gubbe på CB advanced ÄL-test idag. Testade igår också och då var det en helt tom ring. Undrar varför inget syntes igår och idag ligger det på max? Är iallafall på cykeldag 12 idag och hoppas hoppas hoppas det tar sig denna månaden? Känner mig så jäkla deppig😫 
    Ska iallafall på första besök till barnmorska på måndag för att starta upp en fertilitetsutredning. 

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: kände att jag behövde pausen från FL i väntan på ÄL då jag har lite längre cykel annars kommer jag att fastna i alla trådar, leta hur jag ska göra "bättre" denna gång etc haha. Har min bim 1 juni så hänger nu här då ÄL närmar sig tills de e dags för juni tråden hehe

Jag tog paus från tempning (första gången sen ja starta med de) men ska tempa nu inför ÄL iaf.

Men åh spännande ser verkligen stabilt och fint ut 😍 håller tummarna.

• milor
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-12 09:51:45 följande:

Miloor nämen så spännande!!! Då kanske man kan hålla hoppet uppe 😍
    När har du Bim? Håller tummarna för oss!
    Bifogar dagens graf så ni får se, tempen har aldrig varit så här stabil 🤷?♀️ Vet inte om det är bra eller dåligt 😜

Min Bim är 21 maj, när är din? Skrattande

Lipa3646

Vad kul att höra någon som också haft tidiga symptom! Jag blev också konstig i magen förra gången och redan på äl+9 fick jag kväljningar av andras svettlukt på gymmet, haha.

• milor
    Anonym (Mili93) skrev 2023-05-12 11:31:37 följande:
    Hej fantastiska kvinnor! {#emotions_dlg.flower}

Jag är så förvirrad o funderar på om någon av er har koll eller vill bolla lite med mig. 
    Jag fick den 9e SENT på kvällen nästan midnatt en aprikos färgad flytning. Sedan dagen efter hade jag en brun flytning (så gammalt blod) men har nu en gång om dagen fått lite liten brun flytning (alltså 3 dagar) idag fått molande värk i magen. Misstänkte ägglossning den 4e men nu funderar jag på om jag hade ägglossning den 9e? Eller kan en nidblödning bete sig så? Att den aprikos färgade flytningen va själva implantations blödningen och att de bruna är rester från då som kommer ut pö om pö? 

Någon som sitter med lite erfarenhet eller är påläst? Skäms
    Hmm, svårt att säga. Jag har en kompis som fick en nidblödning och det kom litegrann under en dag. Tempar du? 
  • Sannet

Kawa81: Förlåt, jag kan inte citera ditt inlägg, så skriver såhär. 😅
    Haha ja det är ruskigt svårt att låta bli. 😳😂🥰
    Jag har BM 25/1, så då har vi ganska nära ju 😍🥰

• Sannet

Kan dela med mig av min resa denna gång, kanske någon tycker det är intressant att läsa. ☺️

Positivt ÄL-test: 30/4 (både RFSU och CB advanced). 
    Ömma bröst sedan 2/5, väldigt ömma!
    Tror ägget fäste 5/4. Vaknade av att det verkligen stack till. Rosa flytning: 7/5. Blev förkyld 8/5 och munsår 9/5, något jag fick höra igår kan ha med graviditet att göra då immunförsvaret kan försvagas. Huruvida det stämmer eller ej vet jag inte, eller om det bara var en ren slump tidsmässigt. Väldigt svagt positivt CB Early grav.test 10/5 och positivt CB Early och CB Ultra Early digitalt 11/5. 

Kram ❤️

• Anonym (Temp)
    Sannet skrev 2023-05-12 19:48:56 följande:

Kan dela med mig av min resa denna gång, kanske någon tycker det är intressant att läsa. ☺️

Positivt ÄL-test: 30/4 (både RFSU och CB advanced). 
    Ömma bröst sedan 2/5, väldigt ömma!
    Tror ägget fäste 5/4. Vaknade av att det verkligen stack till. Rosa flytning: 7/5. Blev förkyld 8/5 och munsår 9/5, något jag fick höra igår kan ha med graviditet att göra då immunförsvaret kan försvagas. Huruvida det stämmer eller ej vet jag inte, eller om det bara var en ren slump tidsmässigt. Väldigt svagt positivt CB Early grav.test 10/5 och positivt CB Early och CB Ultra Early digitalt 11/5. 

Kram ❤️

Stämmer absolut. Jag har fått munsår varje gång jag varit gravid och får även ofta munsår vid mens.
  • trefaldigmästareikärlek

Foodie92 jag relaterar, det är kul att ha dig tillbaka! Kanske vi skulle ta och hålla kontakten någon annan stans? Känns som att vi följ varandra så länge nu 🥰 Samma med dig syskonförsök ❤️

Milor jag har bim 23 👏 Spännande!! Håller tummarna för dig 🥰🥰

Svar på tråden BIM Maj 2023