• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Sanlin90

uppdaterade min BIM om det nu är äl idag vilket jag hoppas, eller igår tempen gick ju upp idag, jag orkade inte sex igår och ångrar det så mycket men sambon fick åka senare till jobbet så tog vi en snabbis på fm haha hoppas det räcker!

2/5 Björnensfru, försök 1, 4:e barnet

3/5 ivf efter 1,5 års försök, 3 barnet 

3/5 My871, 1 försöket efter ma dec2021, 5:e barnet 

3/5 Ellika123, försök 1, första barnet 

3/5 ida543, försök 1 direkt efter MF, första barnet

4/5 Tricko, försök 1, första barnet

4/5 Kriss 1 försöket, första barn

4/5 Bakpotatis, 1 försöket, andra barnet

5/5 AJMB, första försöket, första barnet

5/5 hannis1983, försök 2 efter MF, fjärde barnet

6/5 dudetten, försökt i 4 år, första barnet

7/5 lilliz, försök 2, andra barnet 

9/5 klyftpotatis, försök 4, första barnet

10/5 Mmajors, försök 2 efter mf, första barnet

10/5 TA01, försök nr 9, första barnet 

11/5 ggi123, försök 8, första barnet

13/5 Embarazada, försök nr 10. Tredje barnet.

15/5 MiniRodini, första försöket, andra barnet

16/5 Veeera, försök 1, första barnet 

16/5 Loui123, försök 5, andra barnet

16/5 SeptemberB, försök 1, andra barnet

17/5 lipa3646, försök 5

18/5 Mammi, försök 2, andra barnet 

18/5 Deer10, försök 2, första barnet

18/5 syskonförsök, försök 1 efter MF, andra barnet

18/ Malmötjej, 4:e försöket, första barnet 

21/5 Milor, första försöket, andra barnet

22/5 trefaldigmästareikärlek 10 försöket 2:a barnet

22/5 Frelwi, 3e försöket, 2a barnet

22/5 malinj83 12e försöket 5e barnet

22/5 Sanlin1990 över 2års försök andra barnet.

26/5 Lina98, 13e försöket, första barnet

27/5 Potatisbulle, 6:e försöket, första barnet

27/5 Barbrastreisand

29/5 ovantadedrommen, försök 6-7, andra barnet

30/5 MarKih83, 4e försöket, 4e barnet

• Sanlin90
    Måste även berätta att jag sedan min vän gick bort i en självvald bilolycka några veckor efter att min dotter föddes har jag ofta ofta drömt om graviditeter och födslar som ska äga rum på hennes födelsedag 19de maj så hoppas hon ger mig ett plus som present, isf kommer barnet få ett mellanamn som hör ihop med henne
  • Anonym (MiniRodini)

Jag tror den senaste Apple Watchen även mäter temp, så om man ändå har planer på att köpa en sån så är ju det smidigt Tungan ute Men de är ju inte helt gratis?

Syskonförsök, jag håller tummarna iaf, it ain?t over until it?s over, men som andra skrivit så känner ju du såklart din kropp bäst och du verkar även vara ett temp-proffs! Hjärta Tack för att Du stannar i tråden iaf! 

Stort Grattis till Er som plussat! Så kul att det redan blivit så många pluss i tråden! 

Och jag beklagar att mensen dykt upp hos några här inne, alltid lika ovälkommen. Och kemiska graviditeter, fy sjutton så lurad man blir. Ta den tid Ni behöver för att sörja och va besvikna på livet? 

Men allas vår tid kommer, jag väljer iaf att tro det Hjärta

• Syskonförsök

Så fint inlägg!! 

jag hoppas på ett temp hopp imorgon även om de känns kört! Men utan ett imorgon så tar jag det definitivt! Proffs vet jag inte men som ni ser på mina grafer har jag väldigt tydligt skiftning i temp när ägglossning är och koll på hur temperaturen är sen! Plus att jag som sagt tydligt sett mer ökning vid plus!

Anonym (MiniRodini) skrev 2023-05-10 17:12:38 följande:

Jag tror den senaste Apple Watchen även mäter temp, så om man ändå har planer på att köpa en sån så är ju det smidigt Tungan ute Men de är ju inte helt gratis?

Syskonförsök, jag håller tummarna iaf, it ain?t over until it?s over, men som andra skrivit så känner ju du såklart din kropp bäst och du verkar även vara ett temp-proffs! Hjärta Tack för att Du stannar i tråden iaf! 

Stort Grattis till Er som plussat! Så kul att det redan blivit så många pluss i tråden! 

Och jag beklagar att mensen dykt upp hos några här inne, alltid lika ovälkommen. Och kemiska graviditeter, fy sjutton så lurad man blir. Ta den tid Ni behöver för att sörja och va besvikna på livet? 

Men allas vår tid kommer, jag väljer iaf att tro det Hjärta

• Ellika123

Jag plussade 27/4 och är inne i vecka 6 nu (om allt nu går som det ska där inne, håller alla tummar och tårHjärta) och jag kollar denna tråd varje dag innan jag plussade och gör det fortsatt nu efter att jag plussade. Jag tycker det är en samling av helt fantastiska kvinnor som stötta varandra i upp- och nedgång, så jag känner mig på riktigt ärofylld av att få vara en del av denna samling fina kvinnor. 

Jag håller alla tummar och tår på fler plus i tråden, vill er alla så himla väl! 

• Kawa81
    Ellika123 skrev 2023-05-10 17:36:16 följande:

Jag plussade 27/4 och är inne i vecka 6 nu (om allt nu går som det ska där inne, håller alla tummar och tårHjärta) och jag kollar denna tråd varje dag innan jag plussade och gör det fortsatt nu efter att jag plussade. Jag tycker det är en samling av helt fantastiska kvinnor som stötta varandra i upp- och nedgång, så jag känner mig på riktigt ärofylld av att få vara en del av denna samling fina kvinnor. 

Jag håller alla tummar och tår på fler plus i tråden, vill er alla så himla väl! 

STORT GRATTIS!! ❤️ till ➕️💜
  • Ellika123
    Kawa81 skrev 2023-05-10 17:57:51 följande:
    STORT GRATTIS!! ❤️ till ➕️💜

Stort stort tack! Och detsamma till dig, blir så glad för din skull❤️❤️

• Syskonförsök

All kärlek och lyckönskningar ❤️

Ellika123 skrev 2023-05-10 17:36:16 följande:

• Barbrastreisand
    Testet var något starkare idag (nedersta bilden) och jag känner av jääättemycket från min högra sida! Men kan ägget redan släppa nu samma dag som testet blev starkast?!
    Fick även tid till fertilitetsutredning idag. Samma dag som misstänkt BIM. Drömmen är att få avboka den tiden och plussa istället :')

• Syskonförsök

Det kan släppa samma dag om en fångade stegringen sent. Egentligen kanske stegringen kom kort efter gårdagens, eller inatt eller så. Då kan det släppa idag/ikväll/nu/inatt. För mig var det så denna gång. Jag fångade stegringen sent och såg på temp att ägget släppte samma dag. 

vilket försök är du på nu Barba? Har för mig om att de är syskon ni försöker få eller kommer jag ihåg fel?❤️ hopps innerligt det tar sig nu istället! Sexa på!!

Barbrastreisand skrev 2023-05-10 20:05:20 följande:
    Testet var något starkare idag (nedersta bilden) och jag känner av jääättemycket från min högra sida! Men kan ägget redan släppa nu samma dag som testet blev starkast?!
    Fick även tid till fertilitetsutredning idag. Samma dag som misstänkt BIM. Drömmen är att få avboka den tiden och plussa istället :')
Svar på tråden BIM Maj 2023