• Ellika123

BIM Maj 2023

Jag hoppar in i tråden!

P.g.a. oregelbunden mensvullen med +- några dagar, är bim lite svårt för mig att räkna ut. Men min bim bör ligga mellan 1/5-5/5. Väljer därmed att lägga bim som mitt i det spannet, d.v.s. 3/5 :) 

Ska bli spännande att följas åt och så hoppas jag på många plus!

• Ellika123
    1/5 Potatisbulle, försök 5, första barnet
    2/5 Björnensfru, försök 1, 4:e barnet
    3/5 ivf efter 1,5 års försök, 3 barnet 
    3/5 My871, 1 försöket efter ma dec2021, 5:e barnet 
    3/5 Ellika123, försök 1, första barnet 
    4/5 Tricko, försök 1, första barnet
    4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
    4/5 Kriss 1 försöket, första barn
    4/5 Bakpotatis, 1 försöket, andra barnet
    5/5 hannis1983, försök 2 efter MF, fjärde barnet
    6/5 dudetten, försökt i 4 år, första barnet
    7/5 lilliz, försök 2, andra barnet 
    9/5 klyftpotatis, försök 4, första barnet

10/5 Mmajors, försök 2 efter mf, första barnet
    11/5 ggi123, försök 8, första barnet
    12/5 syskonförsök, försök 1 efter MF, andra barnet
    13/5 MiniRodini, försök 1, andra barnet
    15/5 Embarazada, försök nr 10. Tredje barnet.
    16/5 Veeera, försök 1, första barnet 
    16/5 Loui123, försök 5, andra barnet
    17/5 lipa3646, försök 5
    18/5 anonym (Mammi)

18/5 Deer10, försök 2, första barnet
    22/5 trefaldigmästareikärlek 10 försöket 2:a barnet
  • Ellika123

Jag är gravid! <3 Lycka och oro i samma svep, men jag ska tillåta mig själv att fokusera på lyckan ett tag och ta oron som följer lite senare. Mina cykler på 26-30 dagar gjorde det lite svårt för mig att räkna ut bim, men denna cykel måste ha varit närmare 26 än 30 av testen att döma. 

Håller alla tummar och tår att vi får fler positiva test här i tråden framöver, jag kommer fortsätta hänga kvar i tråden!

• Ellika123
    Veeera: Stort stort tack!😍 Jag hade det lite på känn eftersom mina bröst blivit större och större sedan ägglossning och jag har varit illamående av och till varje dag sedan tre dagar efter ägglossning (vilket jag förstått att man kan bli av olika anledningar, men att den ökade mängden progesteron kan vara en sådan orsak) men vågade inte riktigt tro det innan jag fick det bekräftat.

Anonym (MiniRodini): Stort tack! Jag ska följa ditt råd och tillåta mig själv det❤️ Hoppas innerligt på många fler plus här i tråden framöver🙏🏻

Syskonförsök: Stort stort tack! Ja det var ju faktiskt första försöker med första barnet. Så det känns ju helt galet, hade inte vågat drömma om att det skulle gå på första försöket. Tacksamheten är enorm🙏🏻❤️

My871: Tack så jättemycket!🥰
  • Ellika123
    Familj123:  Jag ser också ett svagt streck! Håller alla tummar och tår för din skull!😍🙏🏻
  • Ellika123

Jag plussade 27/4 och är inne i vecka 6 nu (om allt nu går som det ska där inne, håller alla tummar och tårHjärta) och jag kollar denna tråd varje dag innan jag plussade och gör det fortsatt nu efter att jag plussade. Jag tycker det är en samling av helt fantastiska kvinnor som stötta varandra i upp- och nedgång, så jag känner mig på riktigt ärofylld av att få vara en del av denna samling fina kvinnor. 

Jag håller alla tummar och tår på fler plus i tråden, vill er alla så himla väl! 

• Ellika123
    Kawa81 skrev 2023-05-10 17:57:51 följande:
    STORT GRATTIS!! ❤️ till ➕️💜

Stort stort tack! Och detsamma till dig, blir så glad för din skull❤️❤️

Svar på tråden BIM Maj 2023