• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Nemiia
    Hej!
    Testade idag på äl+10 med babyplan testa tidigt. Trodde inte det skulle vara positivt så tidigt men ville ta ett glas vin ikväll så tog ett ifall att. Brukar det visa så här tydligt så tidigt även på testa-tidigt-test?

• Nemiia
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-09 16:32:18 följande:

Nemiia ingen tvekan, grattis 🤗🥰

Tack! {#emotions_dlg.flower} hoppas på det bästa 
  • Syskonförsök
    Hej! Mitt första plus var sådär starkt äl+10 med samma typ av test! så det ser bra ut! Grattis! 
    Nemiia skrev 2023-05-09 16:22:15 följande:
    Hej!
    Testade idag på äl+10 med babyplan testa tidigt. Trodde inte det skulle vara positivt så tidigt men ville ta ett glas vin ikväll så tog ett ifall att. Brukar det visa så här tydligt så tidigt även på testa-tidigt-test?
  • Syskonförsök

Äl +6 idag. haft lite molvärk stundvis idag och något stick igår som ökar förhoppningarna men jämför extremt mycket med föregående graf som ledde till ett plus. Hoppas på tempohöjning mer markant imorgon och att det kanske betyder att ett litet ägg fäst 🥺

plus grafen från föregående månad överst och nuvarande nederst!

• trefaldigmästareikärlek

Jag brukar ju vanligtvis ha ont i äggstockarna runt äl, men denna gång bränner det mer i/mot livmodern och lite mindre smärta rent i äggstockarna. Är det något som någon erfarat?
    Vi får ju se om tempen stiger tills imorgon, är lite lur att träningen påverkar min cykel. Har äntligen kommit igång igen efter många år utan träning/fysisk aktivitet över lag. 

• Syskonförsök

Haha! Hoppas ❤️

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-09 09:23:28 följande:

Syskonförsök, jag har ju som sällan flytningar, mest vattniga. Dock hade jag LIIIITE äggviteflytning igår men är svårt veta om det är "kvarlevor" efter kvällens bus eller om det var Fertilt sekret. 
    Nåja, hoppas det blir en ökning av tempen imorgon. Hoppas hoppas. Nu börjar jag vara trött att ligga 😂 

• Syskonförsök

Du behöver ta tempen samma tid varje dag! De olika prickarna tyder på att det skiljer för mycket tid mellan tillfällena för att bli korrekt!  Alla ska vara blå och inte vita :)

Veeera skrev 2023-05-09 09:49:17 följande:
    Har en vecka kvar till BIM och tiden går lååångsamt! 
    började tempa denna månad men blir inte riktigt klok på min graf? hade utslag på ÄL-test cd 14 så kanske var cd 16 men oklart. Bara att vänta på. har märkligt nog varit mer sugen senaste veckan. undrar om p-ringens hormoner fortfarande spökar.
  • Barbrastreisand

Jag har varit lite off i tråden så hoppar in här lagom innan ägglossning! Någon mer som har sin äl snart? Tog ett test idag och det var rätt starkt, kan ev bli lite starkare imorgon.

Vi har inte haft sex än, livet har kommit emellan så man har inte riktigt prioriterat bebisverkstaden. Samtidigt så vill vi så gärna få ett syskon, det börjar bli ganska jobbigt nu att man helst inte heller pratar om det. Det kan räcka med att vi pratar om hur fort tiden går för att vi båda ska känna en klump i magen, när blir det vår tur.. 

• Nemiia
    Syskonförsök skrev 2023-05-09 18:48:01 följande:
    Hej! Mitt första plus var sådär starkt äl+10 med samma typ av test! så det ser bra ut! Grattis! 
    Vad fint! Hoppas det går vägen nu.
Svar på tråden BIM Maj 2023