BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

Nemiia ingen tvekan, grattis 🤗🥰
Nemiia ingen tvekan, grattis 🤗🥰
hoppas på det bästa
Äl +6 idag. haft lite molvärk stundvis idag och något stick igår som ökar förhoppningarna men jämför extremt mycket med föregående graf som ledde till ett plus. Hoppas på tempohöjning mer markant imorgon och att det kanske betyder att ett litet ägg fäst 🥺
plus grafen från föregående månad överst och nuvarande nederst!

Jag brukar ju vanligtvis ha ont i äggstockarna runt äl, men denna gång bränner det mer i/mot livmodern och lite mindre smärta rent i äggstockarna. Är det något som någon erfarat?
Vi får ju se om tempen stiger tills imorgon, är lite lur att träningen påverkar min cykel. Har äntligen kommit igång igen efter många år utan träning/fysisk aktivitet över lag.
Haha! Hoppas ❤️
Syskonförsök, jag har ju som sällan flytningar, mest vattniga. Dock hade jag LIIIITE äggviteflytning igår men är svårt veta om det är "kvarlevor" efter kvällens bus eller om det var Fertilt sekret.
Nåja, hoppas det blir en ökning av tempen imorgon. Hoppas hoppas. Nu börjar jag vara trött att ligga 😂
Du behöver ta tempen samma tid varje dag! De olika prickarna tyder på att det skiljer för mycket tid mellan tillfällena för att bli korrekt! Alla ska vara blå och inte vita :)
Jag har varit lite off i tråden så hoppar in här lagom innan ägglossning! Någon mer som har sin äl snart? Tog ett test idag och det var rätt starkt, kan ev bli lite starkare imorgon.

Vi har inte haft sex än, livet har kommit emellan så man har inte riktigt prioriterat bebisverkstaden. Samtidigt så vill vi så gärna få ett syskon, det börjar bli ganska jobbigt nu att man helst inte heller pratar om det. Det kan räcka med att vi pratar om hur fort tiden går för att vi båda ska känna en klump i magen, när blir det vår tur..