BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Syskonförsök det är samma här, försöker fokusera på tempen endast denna månad. Så tungt att förvänta sig ett plus när det blev en kemisk förra gången 😞
Försöker hålla andan uppe , tänker att under semestern kommer jag släppa allt vad heter temp/försök och bara slappna av
Hej alla! 
Vilken härlig tråd!!
Lägger till mig i listan nedan och håller tummarna för oss alla 
Jag och min man har försökt skaffa barn sedan augusti -22, men det har tyvärr inte velat ta sig än. Vet att det kan ta upp till ett år och att det fortfarande anses helt normalt, men hoppet har på sistone börjat svikta?
Har beräknad BIM på ons 10/5, så bestämde mig för att ta ett gravtest imorse på äl+10 och då såg det ut så här? vad tror ni om resultatet? Är hoppet ute för denna månaden också? Det är ju sååå svagt.
2/5 Björnensfru, försök 1, 4:e barnet
3/5 ivf efter 1,5 års försök, 3 barnet
3/5 My871, 1 försöket efter ma dec2021, 5:e barnet

Jag tycker att det ser ut som positiv.. 
jag hade nog väntat & testat digitalt, håller tummarna!
De där testen är så luriga! Jag vågar varken säga bu eller bä. Stirrar en på testet när det precis är taget så tycker jag det är vanligt att en ser streck, efter en minut brukar det dock försvinna om det är negativt. Men i detta fall skulle jag nog råda dig att bara prova igen imorgon bitti och se om de blir starkare, då är det säkert något! hur många dagar efter ägglossning är du? Tar du temp och kan se något spännande där?

Ja samma här att tänka sig plussa efter missfallet.. både lycka och ångest när det händer. Sen har jag en ny tjänst och hade jag kunnat välja så hade jag önskat bf i april/maj 2024 men det går ju inte direkt boka! Skulle dock bli jätteglad om de blir innan med. Går vi efter sommaren och det inte hänt något kommer det däremot bli väldigt jobbigt! om vi skulle behöva ha elva försök bakom oss igen kan jag inte ens föreställa mig men det är största ångesten att det återigen ska ta lång tid!!! Hoppas innerligt det är vår tur snart!!
Syskonförsök det är samma här, försöker fokusera på tempen endast denna månad. Så tungt att förvänta sig ett plus när det blev en kemisk förra gången 😞
Försöker hålla andan uppe , tänker att under semestern kommer jag släppa allt vad heter temp/försök och bara slappna av
TA01 - det där är ett plus utan tvekan så vet inte varför du la in dig i bim listan 😂 Grattis!!
jag ger upp det här snart. Så fort man börjar försöka för bebis så ställer kroppen till det. Brukar ha en menscykel på 31 dagar och en lutealfas på 11 dagar. Nu strular tempen och ingen mens kommer. Hade jag inte ägglossning när nc trodde att jag hade det? Kan inte mensen bara komma så vi kan testa igen. 
Lovade mig själv att jag skulle ta det lugnt och testa först 3 dagar efter BIM, men det gick inte 😅 Testade positivt med första barnet på BIM och med ett missfall på äl+12. Är nu på ÄL+8 så jag hade inte väntat mig att se något, men anar ändå en skugga på ena testet?
Det blå testet är ett one strip med känslighet 10 mlU/ml. Det röda ett rfsu med känslighet 25 mlU/ml. Tog kortet efter 5 min men de såg likadana ut efter 3 min.
Helt onödigt att testa så tidigt för jag blev absolut inte klokare av detta!

Anar också på det blå! Dock hört väldigt dåligt om de testen men aldrig provat själv! Så vet inte om de kan vara spök??
Lovade mig själv att jag skulle ta det lugnt och testa först 3 dagar efter BIM, men det gick inte 😅 Testade positivt med första barnet på BIM och med ett missfall på äl+12. Är nu på ÄL+8 så jag hade inte väntat mig att se något, men anar ändå en skugga på ena testet?
Det blå testet är ett one strip med känslighet 10 mlU/ml. Det röda ett rfsu med känslighet 25 mlU/ml. Tog kortet efter 5 min men de såg likadana ut efter 3 min.
Helt onödigt att testa så tidigt för jag blev absolut inte klokare av detta!