• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Anonym (Nyfiken)
    My871 skrev 2023-05-05 06:47:48 följande:

Såhär ser  tempen ut idag. Vad händer egentligenFörvånad

Spännande! BIM idag? Jag hade också en temphöjning nu på morgonen men testade negativt igår. Ska testa imorgon om inte tempen sjunker Imorgon. 
  • Mamanda90

Visst är det ett plus? 😭 kan inte fatta det riktigt då jag inte har några symptom mer än varit lite yr de senaste dagarna 🥹
  • Syskonförsök

Utan tvekan!! Grattis😍

Mamanda90 skrev 2023-05-05 07:44:10 följande:
    Visst är det ett plus? 😭 kan inte fatta det riktigt då jag inte har några symptom mer än varit lite yr de senaste dagarna 🥹
  • Anonym (MiniRodini)
    AJMB skrev 2023-05-05 05:22:13 följande:

BIM idag men testade negativt nyss, tempen har dippat rejält också så tror att mensen dyker upp under dagen. Trodde inte att jag skulle bli så ledsen då det är första försöket och jag vet att det kan ta tid men är Så besviken nu :( 

Förstår besvikelsen! Och den har man såklart rätt till oavsett om det är första försöket eller försök 10+. Vi har ju alla en barnlängtan inombords, så vore konstigt om vi inte reagera. Håller tummarna för att nästa månad är din tur Hjärta

Men vad spännande! Du har inte tagit ett till test nu på morgonen? Tyckte eventuellt att jag kunde ana något på ditt test igår, men ibland ser man ju vad man vill se på de där testerna? Håller tummarna! 

Det där är ett solklart plus så grattis och njut Hjärta 

• trefaldigmästareikärlek

Godmorgon alla fina!
    Nu närmar sig äl för oss, enligt nc app ska den ske söndag och enligt ff på tisdag. Jag tog ett ältest idag som inte antydde till någon stegring. Har försökt sänka kraven denna månad och ska inte testa alla förrän efter bim för att minska risken för besvikelse.
    Hoppas det går bra för er alla!
    Har någon hört från foodie92? Har hon plussat? Har inte sett henne på ett tag 😍

• Syskonförsök

Godmorgon!❤️ Jag hade äl igår så vi är inte långt ifrån varandra! Hoppas innerligt det är vår tur nu! Bra att sänka kraven lite, jag ska också försöka hålla mig från testandet men de kommer vara svårt som vanligt! Tror dock jag kommer se på tempen om de kan vara något eller ej senare.

Nej har inte heller sett till henne!

Foodie92, hur går det och vart i cykeln är du?🥰🥰

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-05 09:47:39 följande:

Godmorgon alla fina!
    Nu närmar sig äl för oss, enligt nc app ska den ske söndag och enligt ff på tisdag. Jag tog ett ältest idag som inte antydde till någon stegring. Har försökt sänka kraven denna månad och ska inte testa alla förrän efter bim för att minska risken för besvikelse.
    Hoppas det går bra för er alla!
    Har någon hört från foodie92? Har hon plussat? Har inte sett henne på ett tag 😍

• Embarazada
    My871 skrev 2023-05-04 21:09:54 följande:
    Nu behöver jag eran hjälp. Jag tempar och har det senaste året haft en lutealfas på 11 dagar, med mens den 12 dagen efter ÄL. tempen har gått ner inför BIM denna månad och livet kändes riktigt ruttet och hopplöst. Så tråkigt så jag till och med struntade i att tempa en dag för magvärken och Tempen visade att snart kommer mensen. Nu är jag iaf på ägglossning +13, tempen gick upp i morse, det är mindre värk i magen idag och ingen mens har dykt upp. Fick hem testa tidigt test från babyplan idag som jag testade med på kvällen och fick streck som var så pass tydliga som dom fastnade på bild. De syns väl säkert inte här på FL. vad händer med min temp egentligen och brukar babyplanS testa tidigt få så pass starka spökstreck så de kan fångas upp på bild? Jag har inte använt dom tidigare :) 
    Jag använder babyplan och får alltid så pass tydliga spökstreck så de syns på bild, så jag vågar inte lita dom förens det är ett väldigt tydligt plus Glad
  • My871
    Anonym (MiniRodini) skrev 2023-05-05 08:30:38 följande:
    Förstår besvikelsen! Och den har man såklart rätt till oavsett om det är första försöket eller försök 10+. Vi har ju alla en barnlängtan inombords, så vore konstigt om vi inte reagera. Håller tummarna för att nästa månad är din tur Hjärta

Men vad spännande! Du har inte tagit ett till test nu på morgonen? Tyckte eventuellt att jag kunde ana något på ditt test igår, men ibland ser man ju vad man vill se på de där testerna? Håller tummarna! 

Det där är ett solklart plus så grattis och njut Hjärta 

Det är tyvärr inte starkare än gårdagens streck, så jag inväntar en sen mens istället tyvärr. Magen värker, så den dyker nog upp snart:( hur går det för dig? 
  • My871
    Stort grattis :) 
Svar på tråden BIM Maj 2023