• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • My871
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-05-05 07:12:21 följande:
    Spännande! BIM idag? Jag hade också en temphöjning nu på morgonen men testade negativt igår. Ska testa imorgon om inte tempen sjunker Imorgon. 
    Jag skulle haft mens för två dagar sen :) håller tummarna för dig :)
  • Syskonförsök

Jag tyckte inte jag såg något på ditt test du la ut häromdagen men däremot spänd på din graf. Att den helt plötsligt vänder uppåt kan ju tyda på att ägget fäste ganska sent. Hoppas att du får ett plus närmsta dagarna och att tempen fortsätter vara hög! :)

My871 skrev 2023-05-05 11:44:53 följande:
    Det är tyvärr inte starkare än gårdagens streck, så jag inväntar en sen mens istället tyvärr. Magen värker, så den dyker nog upp snart:( hur går det för dig? 
  • Anonym (MiniRodini)
    My871 skrev 2023-05-05 11:44:53 följande:
    Det är tyvärr inte starkare än gårdagens streck, så jag inväntar en sen mens istället tyvärr. Magen värker, så den dyker nog upp snart:( hur går det för dig? 
    Men så tråkigt Gråter Jag är bara på ÄL+3 så har tyvärr inte så mkt action att bidra med till tråden just nu? 
  • Embarazada

Jag brukar alltid få spökstreck på babyplan, men det här var lite udda, direkt jag tog testet så syntes det "väldigt" bra:

Efter typ två minuter så försvann det i princip:

Och efter typ 5 min så ser man bara ett tydligt gråaktig streck. 
    Någon annan som fått såhär tidigare? 

• Syskonförsök

De där testen är så luriga! Jag vågar varken säga bu eller bä. Stirrar en på testet när det precis är taget så tycker jag det är vanligt att en ser streck, efter en minut brukar det dock försvinna om det är negativt. Men i detta fall skulle jag nog råda dig att bara prova igen imorgon bitti och se om de blir starkare, då är det säkert något! hur många dagar efter ägglossning är du? Tar du temp och kan se något spännande där?

Embarazada skrev 2023-05-06 10:06:13 följande:

Jag brukar alltid få spökstreck på babyplan, men det här var lite udda, direkt jag tog testet så syntes det "väldigt" bra:

• Syskonförsök

Ju mer jag ändå stirrar på det desto Mer tror jag ändå de kan vara något. Håller tummarna ❤️❤️

• trefaldigmästareikärlek

Jag tog ett lh igår som var tokneg, i morse snäppet starkare så jag tror att äl är på intågande nu. Möjligtvis att jag får fullt utslag ikväll eller imorgon. Har inga äl-känningar alls dock, lite ökad sexlust bara. Vi fick till det idag och jag hoppas vi lyckas imorgon med, veckorna brukar vara tyngre då vi båda har krävande jobb. 

Syskonförsök jag håller tummarna för oss båda denna månad ❤️ Undra hur det gått för foodie, hon kanske har tagit en paus, eller så har hon plussat. Hoppas verkligen på det sistnämnda 😍😱

• Syskonförsök

Hoppas ni prickar ❤️❤️ vi är äntligen förbi ägglossning och även om tempen inte stigit mycket är den på väg upp och det är så skönt att det är över denna gång. Nu orkar jag inte tänka så mycket utan mäter tempen varje dag så tror jag faktiskt jag bara kommer se på den om de är värt att ta något test sen eller inte. Håller också tummarna för oss! 

undrar om inte foodie väntar på ägglossning och kanske inte är så aktiv? fick Hon plus borde hon tittat in och delat det!! 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-06 11:46:50 följande:

Jag tog ett lh igår som var tokneg, i morse snäppet starkare så jag tror att äl är på intågande nu. Möjligtvis att jag får fullt utslag ikväll eller imorgon. Har inga äl-känningar alls dock, lite ökad sexlust bara. Vi fick till det idag och jag hoppas vi lyckas imorgon med, veckorna brukar vara tyngre då vi båda har krävande jobb. 

Syskonförsök jag håller tummarna för oss båda denna månad ❤️ Undra hur det gått för foodie, hon kanske har tagit en paus, eller så har hon plussat. Hoppas verkligen på det sistnämnda 😍😱

• Anonym (MiniRodini)

Har för mig att vi har samma BIM och isåfall är ju du också på BIM-7 och det känns ju på tok för tidigt att testa? Kanske ta ett nytt om några dagar? Oavsett så håller jag såklart tummarna för ett starkare streck Hjärta
  • Malmötjej

Hej alla. 
    Detta är mitt första inlägg någonsin på Familjeliv. Jag blev så glad att det är en sådan peppade och stöttande stämning här i tråden. Jag och min kille har försökt sedan februari utan resultat.
    Jag har gjort en konisering för cellförändringar för 5 år sedan och är lite stressad om att eventuell ärrbildning ställer till det. Åldern är inte heller till min fördel. Jag är 34 och min kille 37 (snart min man, bröllop i juni 🥰).
    Enligt natural cycles ska min mens komma 20:e maj så jag gissar att det då heter att jag har bim den 21:e? Är osäker på hur det funkar. Enligt appen är det ÄL på måndag så vi får se.
    Hoppas på många plus i tråden. 

2/5 Björnensfru, försök 1, 4:e barnet
    3/5 ivf efter 1,5 års försök, 3 barnet 
    3/5 My871, 1 försöket efter ma dec2021, 5:e barnet 

3/5 Ellika123, försök 1, första barnet 
    3/5 ida543, försök 1 direkt efter MF, första barnet
    4/5 Tricko, försök 1, första barnet
    4/5 Kriss 1 försöket, första barn
    4/5 Bakpotatis, 1 försöket, andra barnet
    5/5 AJMB, första försöket, första barnet
    5/5 hannis1983, försök 2 efter MF, fjärde barnet
    5/5 sanlin1990, minns inte ens vilket försök, 2a barnet.
    6/5 dudetten, försökt i 4 år, första barnet
    7/5 lilliz, försök 2, andra barnet 
    9/5 klyftpotatis, försök 4, första barnet
    10/5 Mmajors, försök 2 efter mf, första barnet
    11/5 ggi123, försök 8, första barnet
    13/5 MiniRodini, försök 1, andra barnet
    13/5 Embarazada, försök nr 10. Tredje barnet.
    16/5 Veeera, försök 1, första barnet 
    16/5 Loui123, försök 5, andra barnet
    16/5 SeptemberB, försök 1, andra barnet
    17/5 lipa3646, försök 5
    18/5 Mammi, försök 2, andra barnet 
    18/5 Deer10, försök 2, första barnet
    18/5 syskonförsök, försök 1 efter MF, andra barnet
    21/5 Milor, första försöket, andra barnet
    21/ Malmötjej, 4:e försöket, första barnet 
    22/5 trefaldigmästareikärlek 10 försöket 2:a barnet
    22/5 Frelwi, 3e försöket, 2a barnet
    22/5 malinj83 12e försöket 5e barnet