BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hård i magen var gravsymtom för mig alla 4 grav innan bim
Med dottern blev jag jättelös istället så är helt nytt för mig att bli så här alls, aödrig haft problem med det alls !
Har för mig om att ökat progesteron kan göra en hård i magen, så kan ju vara ett gott tecken❤️ hoppas!!?
Med dottern blev jag jättelös istället så är helt nytt för mig att bli så här alls, aödrig haft problem med det alls !
Bara för skoj skull - här var min kurva från graviditeten jag nyss hade, den som blev missfall tyvärr. Tempen KAN gå ned för att gå upp så hoppas det är vad som hänt för dig som gjort ivf. Håller tummarna ❤️
Nu har jag dragit på mig en förkylning med feber, så kan varken lita på min temperatur eller mina eventuella symptom för tillfället 😅 Ska ta ett tidigt test imorgon ändå dock!
Lägger till mig själv här. BIM 21 maj, första försöket på andra barnet (mitt första barn föddes april -21).
2/5 Lina98, försök 12, första barnet
2/5 MarKih83 försök 3, 4:e barnet
Skaffade nc igen och jag har nog inte haft ägglossning ens är på cd 28 idag.
Samma här! Så seg väntan!!! Cd21 för mig :/
Skaffade nc igen och jag har nog inte haft ägglossning ens är på cd 28 idag.
Samma här! Så seg väntan!!! Cd21 för mig :/
Jag börjar fundera på om min ägglossning hoppar denna månaden nu efter missfallet :( hade känningar och fertila flytningar tidigare i veckan men aldrig fullt utslag på ägglossningstesterna eller någon skillnad i temp. nu upplever jag inte att jag har några fertila flytningar alls så kanske inte blev ägglossning alls denna månad 🤷🏼?♀️ Har nytt och stressigt jobb nu med så kanske det som påverkar med men hoppas kroppen tar omtag denna vecka!! Så drygt med cykler på 34-42 dagar ca att vänta om ägglossningen hoppar en månad!!