BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Kanske finns möjlighet för cd27? Men om inte så kan ibland lutealfasen ändras en cykel utan att det är konstigt! Jag antar att du även tagit test ifall att som varit negativt?
jag ger upp det här snart. Så fort man börjar försöka för bebis så ställer kroppen till det. Brukar ha en menscykel på 31 dagar och en lutealfas på 11 dagar. Nu strular tempen och ingen mens kommer. Hade jag inte ägglossning när nc trodde att jag hade det? Kan inte mensen bara komma så vi kan testa igen.
Anar också på det blå! Dock hört väldigt dåligt om de testen men aldrig provat själv! Så vet inte om de kan vara spök??
Ja jag läste i någon annan tråd här en stund sedan att de alltid ger spök men en vet aldrig! Hoppas de är något ❤️
Äl+4 idag, jag är redan trött på väntan och har redan gett upp hoppet. Tempen har inte stigit så mycket som den brukar eller gjorde i tidigare graf när jag var gravid men vet att de är alldeles för tidigt att läsa av (ett ägg har ju inte ens fäst på fyra dagar!!) men shit vad pessimist jag är just nu om mig själv efter missfallet!!
Någon som har erfarenhet av att testa positivt vid väldigt på olika tidpunkter? vid första graviditeten såg jag tydligt streck 7-8 dagar efter ÄL. Är vid samma tidpunkt nu, igår tyckte jag mig kunna ana ett streck men idag inget. Någon som haft liknande, att ni testat positivt mycket senare vid ena graviditeten? Hoppet lever 😅
Ja det kan skilja sig graviditet till graviditet! Oftast i början beror det på när ägget fäster vilket kan vara mellan dag 5-10 ca efter ägglossning och då kan det vara väldigt olika när en plussar eller hur starkt det är.
min första graviditet var plusset väldigt starkt äl+10. min andra var det mycket svagare äl+12
Någon som har erfarenhet av att testa positivt vid väldigt på olika tidpunkter? vid första graviditeten såg jag tydligt streck 7-8 dagar efter ÄL. Är vid samma tidpunkt nu, igår tyckte jag mig kunna ana ett streck men idag inget. Någon som haft liknande, att ni testat positivt mycket senare vid ena graviditeten? Hoppet lever 😅
Ja det kan skilja sig graviditet till graviditet! Oftast i början beror det på när ägget fäster vilket kan vara mellan dag 5-10 ca efter ägglossning och då kan det vara väldigt olika när en plussar eller hur starkt det är.
min första graviditet var plusset väldigt starkt äl+10. min andra var det mycket svagare äl+12
Här dippade tempen och 30min senare dök också mensen upp. Nytt försök nästa månad. Lycka till ni andra som är kvar - hoppas att vi inte ses i juni-tråden
Ja alltså inte vet jag om det var nå starkare idag? :P
Tycker det är typ samma som igår(?)