BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Det kan släppa samma dag om en fångade stegringen sent. Egentligen kanske stegringen kom kort efter gårdagens, eller inatt eller så. Då kan det släppa idag/ikväll/nu/inatt. För mig var det så denna gång. Jag fångade stegringen sent och såg på temp att ägget släppte samma dag.
vilket försök är du på nu Barba? Har för mig om att de är syskon ni försöker få eller kommer jag ihåg fel?❤️ hopps innerligt det tar sig nu istället! Sexa på!!
Mensen kom precis. Har bara försökt bli gravid en gång och lyckades direkt så har tänkt att det ska gå lätt nu med, så är helt förstörd! Lider med er som kämpat länge ❤️
Nejdå de är säkert bara ett ägg.❤️ en ordentlig ägglossning! Okej men ni lägger alltså pengar på utredning privat då? ❤️
Alltså hur gulliga är ni inte trefaldigmästareikärlek och syskonförsök som frågar efter mig 🥺❤️
Stort grattis till alla som plussat !
Jag har hållit mig undan FL lite bara denna gång, väntar på ÄL har ju längre cykel så min bim är 1 juni 😊 förhoppningsvis har jag ÄL nästa vecka (då jag är på resande fot denna vecka). Så nu hänger jag med er igen, de va skönt att ta en liten paus utan att tänka på "baby making". Vet att jag skulle sluta upp med att googla hur man kan optimera chanserna haha..
Jag ska ta upp tempandet i helgen igen för tog en paus där med.
Syskonförsök: ge inte upp än de kan öka 😊❤️
Barbrastreisand förra månadens äl var samma för mig minsta rörelse gjorde så ont att jag nästan ville kräkas. Satt på en skoter 45 minuter dagen då jag hade äl och jag grät i varje kurva då jag var tvungen parera med kroppen 😱 Om det inte går över med smärtlindring/värmekudde kanske det kan vara klokt ringa och rådgöra med jourmottagning/akuten. Hoppas det bara är en stark äl ❤️
Åh skönt att höra från dig! då håller vi tummarna att de snart är ägglossning och får följa dig❤️❤️
tack söta du! Jag hoppas innerligt tempen ökar imorgon och jag får uppleva ett plus igen. De var sååå jobbigt att ha elva försök i bagaget bara för att bli snuvad på det igen med tidigt missfall. Nu är jag så redo att få en bebis som vill stanna.❤️ Maken längtar så mycket mer nu också och har verkligen gjort allt för att optimera sina simmare denna gången så hade varit så kul om det gav något. Men vi får se!
Alltså hur gulliga är ni inte trefaldigmästareikärlek och syskonförsök som frågar efter mig 🥺❤️
Stort grattis till alla som plussat !
Jag har hållit mig undan FL lite bara denna gång, väntar på ÄL har ju längre cykel så min bim är 1 juni 😊 förhoppningsvis har jag ÄL nästa vecka (då jag är på resande fot denna vecka). Så nu hänger jag med er igen, de va skönt att ta en liten paus utan att tänka på "baby making". Vet att jag skulle sluta upp med att googla hur man kan optimera chanserna haha..
Jag ska ta upp tempandet i helgen igen för tog en paus där med.
Syskonförsök: ge inte upp än de kan öka 😊❤️
Nejdå de är säkert bara ett ägg.❤️ en ordentlig ägglossning! Okej men ni lägger alltså pengar på utredning privat då? ❤️
Men oj? de låter minsann som en cysta eller något! Jag har aldrig någonsin haft så ont!
Barbrastreisand förra månadens äl var samma för mig minsta rörelse gjorde så ont att jag nästan ville kräkas. Satt på en skoter 45 minuter dagen då jag hade äl och jag grät i varje kurva då jag var tvungen parera med kroppen 😱 Om det inte går över med smärtlindring/värmekudde kanske det kan vara klokt ringa och rådgöra med jourmottagning/akuten. Hoppas det bara är en stark äl ❤️
Fattar! Jag har själv varit inne på tankarna, därför frågan men nu plussade vi ju ändå senast trots tidigt missfall så nu vet en åtminstone att de går. Bara livrädd att de igen ska ta 11 nya försök?.