• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • Kawa81
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-11 16:21:04 följande:

Jäklar så lång tid 😂 Då börjar man fundera direkt vad man gjorde i februari 😂😂 
    Bara vänta och se, och hoppas på det bästa 😎 

Eller huuur!! 😂 va exakt min första tanke me..
    Det är er tur nu.. 💪😎 det har jag bestämt så de så.. 🙏❤️
  • Syskonförsök

Åh SANNET!! Grattis ❤️❤️❤️

Sannet skrev 2023-05-11 12:22:13 följande:
    Hej fina ni! 

Har hållit mig lite passiv men läst varenda inlägg. Varit aktiv i ett par av de tidigare trådarna också. 
    Grattis till er alla som plussat och kämpa på ni andra, snart är det er tur!!! 

Jag testade positivt idag på ÄL+10 (BIM-3-4). Jag önskar att jag kunde vara glad men jag är mest fylld av hysteriska känslor i form av rädsla att den lilla inte vill stanna. :( 
    Detta är 7:e försöket med första barnet och jag är sååå tacksam att äntligen fått kvitto på att min kropp faktiskt kan, jag som varit så säker på motsatsen. 
    Vågar man njuta och vara glad? 

• Sannet

TAAACK Kawa81 och Syskonförsök 😭❤️❤️
    Och grattis till dig med Kawa81!!!! 😍😍 När har du BM? 😍

Jag hoppas det är en stark liten prick där inne som verkligen bestämt sig för att stanna!!! 🥰
    Ska verkligen försöka låta bli att testa fram till söndag eller måndag när BIM är, men det är verkligen svårt att låta bli. 😅

Syskonförsök: jag håller verkligen alla mina tummar och tår att du återhämtar dig snabbt och får ditt efterlängtade plus! ❤️

• Syskonförsök

Tack Sannet och jag håller helt med trefaldigmästareikärlek❤️❤️ är det vi som hängt i och försökt längst mån tro🙈 nu är det väl för fan dags!

• Syskonförsök

Alltså de ser så bra ut!!! Hoppas hoppas ❤️❤️🙌🏼

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-11 10:35:34 följande:

Syskonförsök ja ff satte ut den på cd 18, hoppas nu det tar sig! Har aldrig varit så här nära äl, lyckats få till det både dagen innan och på äl dagen 😱

• Sannet

Trefaldigmästareikärlek och Syskonförsök: jag hejar på er tjejer!!! ❤️❤️

• MarKih83

Dag 11 i cykeln och svagt positivt på ägglossningstest idag, inget fertilt sekret så är nog inte dags för ägglossning riktigt än. BIM 30/5.

Ammar en del och är rädd det ska hämma ägglossningen, speciellt nu när lillen är sjuk och vill amma hela natten 😴

Grattis till er som plussat!!

Svar på tråden BIM Maj 2023