BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Den konstiga cykeln fortsätter. Brukar alltid ha bruna spottings dagarna innan mens. Idag har det kommit lite rosa på pappret och sedan inget mer. Har varit väldigt illamående till och från idag, men det är jag ofta före mens så det är inget tecken.
Ska ta ett test imorgon för att veta om jag ska ta bort graviditetstesten som ligger i kundkorgen på apoteket.se och väntar. Behöver mer solskydd så beställningen behöver iväg imorgon i vilket fall :)
Den konstiga cykeln fortsätter. Brukar alltid ha bruna spottings dagarna innan mens. Idag har det kommit lite rosa på pappret och sedan inget mer. Har varit väldigt illamående till och från idag, men det är jag ofta före mens så det är inget tecken.
Ska ta ett test imorgon för att veta om jag ska ta bort graviditetstesten som ligger i kundkorgen på apoteket.se och väntar. Behöver mer solskydd så beställningen behöver iväg imorgon i vilket fall :)
Testet idag var solklart negativt och jag är minst på äl+14! Hoppas att mensen håller sig borta några dagar till så ökar chanserna för ett mars-barn!
Idag på äl +7 gick min temp ner från 36,9 - 36,6.
Har inga symtom på varken pms eller plus. Har dock en himskans massa ligamentsmärtor och är riktigt svullen om magen, till och med i stillasittande. Oklart hur det kommer sig.
Har sånt ofantligt testbegär men ska hålla mig till efter bim, det har jag bestämt 😊
Här kom mensen efter tre dagar med spottings som väntat. En dag tidig. Skriver in mig på BIM Juni och hoppas på tredje gången gillt! Hoppas vi inte ses där!
Cd 14 och inget utslag på äl-test ännu. Jag har nog ägglossning senare än jag trott.
Nu har jag haft ihållande molvärk sedan igår, inte super påtaglig men den är där 😱 En liten ökning av temp idag och känner mig lite yrslig..
Säkert bara inbillning som vanligt men denna molvärk går ej ta miste på
Åh håller tummarna för dig!!❤️ När hade du ÄL och när är BIM?