BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Äl + 3 idag. Har ont i bröstvårtorna och molvärk men det brukar jag altid ha några dagar efter äl. Nu den evigt långa väntan till BIM 30/5 😶
Tack snälla för alla gratulationer ❤️ Så fina människor ni alla är! Önskar vi kunde hitta något ställe att fortsätta hålla kontakten med varandra efter att alla plussat. Misstänker att min aktivitet här lär gå ner en del även om jag självklart kommer kika in och se hur det går för alla emellanåt 🥰
Lina jag plussade på äl +12/bim - 3, testade svagt positivt igår men knappt skönjbart streck. ❤️
Trefaldigmästareikärlek: Grattis!! Så kul! 😃🥰
Jag har BIM imorgon men vet redan nu att mensen är på väg. Hoppar vidare till juni-tråden för syskonförsök nr 2. Lycka till alla!
Lina98: Jag plussade äl+11, bim-2 svagt men fullt synligt streck. Tog ett vanligt digitalt äl+12 som gav gravid 1+2.
Lina98: Jag fick mitt plus på ÄL+11 (Clearblue ultra early digitalt och deras tidiga med linje). ❤️
Håller tummarna för dig! 🥰❤️
Hej igen! Har någon av er först fått ett negativt test och sen positivt sent i cykeln?
Jag fick negativt på graviditetstest i lördags BIM-1, tempen droppade lite i fredags och hade sån mensvärk igår så jag tänkte ju att det är kört, men när jag vaknar upp idag på BIM+1 så var tempen fortfarande kvar på samma som tidigare dagar och ingen mens! 🤔😨
Hej igen! Har någon av er först fått ett negativt test och sen positivt sent i cykeln?
Jag fick negativt på graviditetstest i lördags BIM-1, tempen droppade lite i fredags och hade sån mensvärk igår så jag tänkte ju att det är kört, men när jag vaknar upp idag på BIM+1 så var tempen fortfarande kvar på samma som tidigare dagar och ingen mens! 🤔😨
Äl+11/12 och idag upplever jag att det drar i livmodern. Vet inte om det är önsketänkande och bara början på mens.. att man alltid ska analysera så mycket! Troligen kommer mina testa-tidigt idag så kanske passar på ta ett test i eftermiddag :D