• Oväntadedrömmen

BIM Maj 2023

Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
    Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla 

Kopiera listan och lägg in er i ordning!
    Lycka till ❤️

4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet

• Svar på tråden BIM Maj 2023
  • cutepenguin

Plussade imorse!! Är så glad!

Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt! 

• cutepenguin
    cutepenguin skrev 2023-05-24 09:08:36 följande:

Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt! 

Kan tillägga att jag inte har några symptom alls än så länge.. mer än molvärken.

• Oväntadedrömmen

Grattis 😁
  • MarKih83

Grattus🤩 
  • Anonym (Majsan)

Stort grattis 😄 Jag har knappt haft symtom alls mina graviditeter mer än lite molvärk i början. Lycka till med allt 🌸
  • cutepenguin
    Anonym (Majsan) skrev 2023-05-24 20:19:35 följande:
    Stort grattis 😄 Jag har knappt haft symtom alls mina graviditeter mer än lite molvärk i början. Lycka till med allt 🌸

Det låter ju underbart på ett sätt att inte ha så många symptom Flört Vi får se vilka symptom jag får kommande veckorna, än så länge enbart molvärk och utebliven mens.

Tack!! Hjärta

• MarKih83

Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.

Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄

• Oväntadedrömmen
    MarKih83 skrev 2023-05-25 06:59:27 följande:

Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.

Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄

Nej jag har köpt storpack och testat rätt friskt jag med. Tänker alltid att jag ska hålla mig, men det är svårt att låta bli. Haha.

Jag har aldrig fått ett spökstreck på babyplans, så jag delar inte samma upplevelser som många andra. Och då har jag ändå testat i alla fall i över ett halvår🤭

Jag är på äl+11, men negativt idag. Jag tror inte att jag ägglossade den här gången då jag inte haft några av mina vanliga ägglossningssymtom, vilket min karl tydligen också tänkt på. Några här sa att det kan tyda på graviditet.  Så hoppet är inte helt ute 🙂
  • Anonym (Majsan)

Jag har varit periodare när det gäller att testa en massa för BIM 🙈 Vi försöker inte superaktivt just nu och min mens är lite oregelbunden för tillfället så nu är det svårt att ens veta när BIM är för mig. Men har väldigt ömma bröst, AJ, och det brukar jag få efter ÄL. Skulle tro att jag är på ÄL+ 5 ungefär. Inte lönt att testa än 😆 

Svar på tråden BIM Maj 2023