BIM Maj 2023
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Hej. Här kom mensen två dagar tidigt igår.
Sä startar igång en majtråd och håller tummarna för oss alla
Kopiera listan och lägg in er i ordning!
Lycka till ❤️
4/5 ovantadedrommen, försök 5-6, andra barnet
Plussade imorse!! Är så glad!
Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt!
Hade BIM 19/5, men har avvaktat för att jag tänkt att mensen bara är lite sen. Men efter att ha haft molande värk till och från i 3-4 dagar utan någon mens i sikte tog jag ett test och det är positivt!
Kan tillägga att jag inte har några symptom alls än så länge.. mer än molvärken.
Tack fina ni!!
Det låter ju underbart på ett sätt att inte ha så många symptom Vi får se vilka symptom jag får kommande veckorna, än så länge enbart molvärk och utebliven mens.
Tack!!
Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.
Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄
Äl +8 idag. Inga symptom😶 testade negativt imorse. Tänker testa varje dag nu fram till BIM, jag har ju köpt storpack så slösar😆 sen tycker jag det är roligt att ha nåt att göra i väntan.
Hur gör ni andra, kan ni vänta fram till BIM med att testa? 😄
Jag har varit periodare när det gäller att testa en massa för BIM 🙈 Vi försöker inte superaktivt just nu och min mens är lite oregelbunden för tillfället så nu är det svårt att ens veta när BIM är för mig. Men har väldigt ömma bröst, AJ, och det brukar jag få efter ÄL. Skulle tro att jag är på ÄL+ 5 ungefär. Inte lönt att testa än 😆